arnoldjan Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 In mijn onmeetelijke wijsheid heb ik diverse dingen aangepast. Nu gaan de NL kanalen niet meer open met newcamd. Tussen wel en niet functioneren heb ik een nieuwe rsakeylist en een keylist gecopieerd. Is keylist mogelijk de oorzaak? Een internet keyupdate bracht niet de oplossing. Radegast opent wel de kanalen. Ik heb, om ruimte te maken een aantal files uit tmp gewist. Kan hier soms de fout zitten? Verder wil ik newcamd9 vervangen door 10. Als ik de zipfile lees is deze uitleg me niet helemaal duidelijk. Volgens mij hoef ik maar een paar files overtezetten Welke files en waar te plaatsen? Alvast dank Arnoldjan
4-stimpy Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 hoe je de newcamd can vervangen zie je in de volgende link. hier gr stimpy Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1
Ome Merde Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 welke image draai je, via bijv. de Ronaldd image kan je newcamd via de software-installer installeren. keys e.d zal je buiten sat4all moeten zoeken. merDe deze ruimte is te huur
arnoldjan Geplaatst: 16 juli 2004 Auteur Geplaatst: 16 juli 2004 ik gebruik de RuCannon ik zal vanavond e.e.a. gaan proberen zoals in de link besproken. Nog wel blijft mijn vraag over het niet [color:"red"] [/color] meer [color:"black"] [/color] functioneren van newcamd voor de nederlandse zenders. Omdat ik diverse akties achterelkaar gedaan heb kan ik op dit moment niet aanwijzen wat ik fout gedaan heb. Ik dacht zelf dat het in het plaatsen van een nieuwe keylist zat. Deze heb ik vervangen zonder resultaat. Radegast opent ze wel, maar deze maakt waarschijnlijk van een andere keylist gebruik??? Wie het weet..... dank Arnoldjan
Ome Merde Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 yup, van de SoftCam.Key + keyupdate.url merDe deze ruimte is te huur
arnoldjan Geplaatst: 16 juli 2004 Auteur Geplaatst: 16 juli 2004 tiege tank!! maar waar haalt newcamd zijn NL sleuteltjes weg ?? Uit keylist? Is er een conclusie die je kunt trekken uit het feit dat als Sky wel opengaat maar NL niet? Arnoldjan
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Keylist en rsakeylist updaten. Dan moet het lukken. Verder kan ik je niet helpen omdat ik niet thuis ben op het moment.
arnoldjan Geplaatst: 16 juli 2004 Auteur Geplaatst: 16 juli 2004 [color:"red"] het vragen om keys is verboden op sat4all! [/color] rest via PM closed, merDe
Aanbevolen berichten