Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Ik probeer oslink 1.5 te instaleren op windows 2000. "kRIJG DE MELDING : Driver not started( Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden ) Kan iemand mij hierbij helpen want ik begrijp er niets meer van
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Ik gebruik de Oslink 400C, werkt als een speer. Je kunt er meteen de kanalenlijst en de eeprom mee inzetten en is veel overzichtelijker. Suc6
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Weet ik wel maar met de 1.5 kan je in een 5816/03 ook de eeprom en de flash512 programeren. Volgens mij kan dat niet met de 4.00 omdat als je data areas selecteerd hij niet aangeeft welke blokken er dan geprogrammeerd dienen te worden met de flash512k
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Gebruik de zoekfunctie eens "Driver not started", en kijk eens op de site van MZ. Je ziet dat dit probleem vaak voorkomt (meestal onder XP), maar misschien zit voor jou de oplossing er ook bij. Succes, Hanssat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen