Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Vastlopen Nokia 9500 met dvb2000 versie 1.6.7


Gast

Aanbevolen berichten

We hebben c+ en pw maar als we op een ander kanaal die anders gecodeerd is gaat hij ineens heel langzaam van het ene kanaal naar de andere. En als je hem dan uit zet met de zapper en weer aan doet doet hij het wel maar na een tijdje gaat c+ en pw op zwart en moet ik de kaart opnieuw proggen. In dvb2000 zit een blokker. <BR>WAT KAN IK HIER TEGEN DOEN, IK KAN GEEN NIEUWERE DVB2000 INZETTEN WANT DAN ZIT ER GEEN BLOKKER MEER OP.<P>ALVAST BEDANKT. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<BR>Of 1820s erin zetten, ook geen audioproblemen meer!<BR>Deze versie draait al meer dan een jaar bij mij en dit absoluut zonder problemen! (Dit in tegenstelling tot mijn strong, zie topic "överige ontvangers";-))<BR> GR.<BR> Kweetnie laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag willen weten wat AU betekent en wat het doet als je hem uit zet, en hoe je dat doet. Hij schakeld trouwens wel langzaam bij pw en na een tijdje wordt hij ineens zo traag en C+ en PW werkt dan niet meer. Zou het kunnen zijn dat hij vastloopt door dat ik op een seca kanaal komt, dit is mijn vermoeden.<P>Heb ergens gelezen dat je ook een superblokker op een piccard kan zetten, ik zou graag willen weten wat het precies inhoud, hoe ik het op een piccard kan zetten met de andere codes, en waar ik het kan vinden.<P>Mijn email adres is BMW@thearmy.com<P>Alvast "weer" bedankt<BR>Broeder. confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...