Ga naar inhoud


jaarlijks betalen voor sbs veronica rtl?


drenab

Aanbevolen berichten

Iedereen betaald voor de kabel nauw ja iedereen die geen schotel heeft

Maar als het abo C+ nou eens net zo duur was als de kabel

dan zou het druk worden hier op het board denk ik

veel mensen zouden over gaan op een schotel dit is wat mij te minste tegen hout om een abo te nemen

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:


Los daarvan vindt ik redelijk belachelijk dat ik Canal+
moet gaan betalen om publieke Nederlandse zenders te
ontvangen...


Blijkbaar begrijp je het nog niet helemaal. Maar dat hoef je dus niet, zelfs niet met een origineel kaartje.





[color:"brown"] Hier ben ik het nog net niet zo mee eens, want volgens de prijs weizeging die inmiddels eindelijk op hun website staat, Vat ik het op dat je voor de publieke en commerciële zenders 1,67 MOET gaan betalen, en wil je het settopbox pakket hebben, dan betaal je alleen bij de standaard pakket(publieke en commerciële zenders) 19,95.
Bij de rest is het settopbox pakket gratis.[/color]



Citaat:
Per 1 augustus gelden de volgende prijzen voor de CANAL DIGITAAL pakketten:

STANDAARD-pakket
€ 1,67 per maand

(Bij het STANDAARD-pakket betaalt u alleen € 19,95 voor het SET TOP BOX-pakket indien u dit pakket wenst af te nemen. Dit bedrag wordt één keer per jaar afgeschreven. Bij alle overige pakketten ontvangt u het SET TOP BOX-pakket gratis.)

BASIS-pakket
€ 6,95 per maand

FAMILIE-pakket
€ 16,45 per maand

X-ZONE-pakket
€ 19,95 per maand

ENTERTAINMENT-pakket
€ 24,45 per maand

CANAL+-pakket
€ 27,95 per maand


COMBI-pakket
€ 32,95 per maand


TOP-pakket
€ 46,95 per maand



[color:"brown"] De bovenstaande prijzen komen van de website van canaldigitaal [/color]

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt dus tijd dat we hier eens met zijn allen iets aan moeten doen.

Kunnen we niet de een brief schrijfen met alle sat kijkers naar de nodige instanties zodat dit eens voor eens en voor altijd wordt opgelost.

In duitsland is het nooit een probleem geweest dus hoeft dat hier ook niet te zijn.

Als ze ongecoodeerd uitzenden dan hoeven ze ook geen duure rechten te betalen aan codeer systemen en kunnen ze in plaats daarvan de transponders betalen.

RTL4 was vroeger ook gewoon zo uit de lucht te paken en daarna kwam Canal+ pas tussen bijde.

De smoes dat dit van europa moet is puur uit de lucht gegrepen anders was het in duitsland ook een probleem geweest.

 

Groetjes

Hornet receiver aan Kathrein CAS90 op Moteck SG2100 te hangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm maar een reactie of toevoeging liever van de pratijken van Canal+,

Situatie: door omstandigheden is een betaling achterwege gebleven, ook herhalingen kwamen niet oop mijn adres (lang verhaal) maar uiteindelijk krijg ik de boel op mijn buro. zie de zooi en ook een tweede vergelijkbaar iets en bel hier achter aan en regel dat,,opgelost zou je denken,,, bij het andere geval wel idd..

 

Canal+

doordat + de betaling uit handen geeft aan haar incasso buro zadelen die mij op met een betaling of zaak, ik heb hun ook megedeeld hoe en wat, en dat hun maar + moeten inlichten omdat ik daar geen toegang heb,, + laat echter niets van zich horen en het seca2 kaartje doet sinds aankomst nog steeds niets, betaald is er wel maar ze sturen geen nieuwe rekening,,wrom nu niet omdat de aanmanings kosten (loon van de incasso pief) niet betaald zijn, en canal + wil niet eerder aansluiten dan dat betaald is zegt het incasso buro, echter ik heb niets met dat buro van doen en ik betaal de opdracht aan + dus wrom geen beeld, sind wanneer is een incasso buro een partij in het doorgeven van sat signalen,, op de vraag hoe ik nu dan keek heb ik maar niets gezegd zo dom zijn ze nu eenmaal wel weer,,maar aansluiten hou maar,,, ik betaal en ze sluiten niet aan...

 

(het gaat hier om een machts deal tussen canal+ en incasso bedrijf, de deal houd in dat zolang de incasso kosten niet voldaan zijn canal + dan zal zorgen dat client geen beeld heeft,,!!!!! bedrijven staan los van elkaar..)

 

Dit is canal+ de multinational van nedeland die ons gewoon de baas denkt te zijn,, door het opleggen van macht welke niet aan gevochten kan worden omdat zij de grote jongens zijn, de eenling die dat wil draaien ze zo om.

Voor ons aller plezier de incasso zegt elke keer (nu zijn ze al een half jaar stil) dat wordt dan een deurwaarder, en ik zeg, kom dan,,maar ze komen niet en de rechter zal wel geen tijd hebben want die laat ook niets van zich horen,, rare lui zijn het daar,,wil ik voor de rechter mag het weer niet,,of zou dan plots de aap uit de mouw komen en ik naar huis gaan met lol en + met een rood hoofd en schuldig zijn aan machtsmisbruik.????

zolang irdeto nog voor handen is betaal NOOIT wat aan canal+ die draaien je alleen een loer.

 

Wel leuk die bedreigingen van een deurwaarder,maar hard maken hou maar, en ervaring leerd, das nu drie keer gebeurd, buiten mijn schuld om, altijd dreigen en niets doen,,

Hoe je dat doet,,simpel... Betaal dan dat wat betaald moest worden , de orginele factuur en evt boete opslag,,en betaal aan de firma waar het omgaat en niets aan het incasso buro... wat die willen kunnen ze niet hard maken, reden ik heb het buro nooit een opdracht gegeven wrom zou ik dan hun loon betalen,, dat houd nooit stand voor een rechter, maar wel de kosten aan de firma betalen,( wat redelijk is dacht ik zo) maar betaal nooit incasso kosten..

 

wellicht een item om eens nader aan de kaak te stellen,, de pratijken van canal+ en aanverwate bedrijven...

 

greetzzzz.

 

jan,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...