Ga naar inhoud


[Nokia 9200] Seca kijken met Nokia 9200


Gast

Aanbevolen berichten

Beste Nike,<P>Mag ik weten waarom onderstaande tekst niets met vernieuwde topic heeft te maken ??????<P>Mijn vraag aan TeeBee had alles te maken met de vraag .......Kan nu wel of niet Seca ontvangen worden met een 9200 ?????<P>Vraag uit vorig (gesloten)topic:<BR>"Leuk he, TeeBee zo'n weinig tot niets zeggende informatie.<BR>Behoor jij ook tot de scene welke middels de 9200/9500 met DVB-2000 aangepast kunnen kijken via/met Seca-norm ???????<P>Eenvoudig beantwoorden met Ja of Neen graag.<P>Het gaat in deze topic nog steeds over gerucht en/of veronderstelling, ik zou een werkelijksheids bevestiging willen horen of een 9200/9500 werkelijk Seca kan draaien met aangepaste soft. Niemand beter dan een TeeBee met al zijn verworven kennis van DVB en encryptie etc kan hierover 100% uitsluitsel over geven.<P>Tot horens Aviddvv

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je vraag naar Teebee was in mijn opzicht meer een flame. <P>Zoals werd beantwoord schijnt het dat je even moet wachten totdat de nieuwe release public wordt.<P><BR>e.o.m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddvv:<BR><STRONG>Beste Nike,<BR>Het gaat in deze topic nog steeds over gerucht en/of veronderstelling, ik zou een werkelijksheids bevestiging willen horen of een 9200/9500 werkelijk Seca kan draaien met aangepaste soft. Niemand beter dan een TeeBee met al zijn verworven kennis van DVB en encryptie etc kan hierover 100% uitsluitsel over geven.<P>Tot horens Aviddvv</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>ik snap niet waarom je dat een vraag is. Dat is 100% zeker mogelijk. De vraag is of degene die dat mogelijk kan maken dat ook wil. DVB2000 is net een beetje zijn 'slechte' naam, als de doos voor alle illegale shit, kwijt....

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unetwork, ik weet het ik ben ook nieuwsgierig.<P>Ik hoor steeds dat het mogelijk is, maar niemand kan gewoon simpel bevestigen dat hij het werkend "in zijn handen" heeft gehad.<P>Als ik enkel vraag om een simpel ja of neen van diegene die kennis van zaken hebben, wordt de topic gesloten of wordt mij verteld (ik herhaal Nike hierboven); was in mijn opzicht meer een flame.<P>Ik weet voor mezelf (en dat geldt eveneens voor jou)dat ik best kan wachten, maar wachten op lucht of op werkelijkheid dat is het verschil.<P>Zelfs Bart kan hierop geen antwoord geven maar zegt wel dat hij mijn vraag niet snapt en verwijst hierbij naar diegene (Wie oh wie ???) die het wel mogelijk kan maken/weet maar of diegene dat ook wil is dan weer de vraag. Ook Bart weet het dus niet absoluut (Ja of Neen) en baseert, denk ik, alles op de ellelange story's van de diverse boards.<P>Rest mij, net als jij Unetwork nieuwsgierig te wachten op het ultieme.............<P>Gegroet, Aviddvv

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddvv:<BR><STRONG>Beste Nike,<P>Mag ik weten waarom onderstaande tekst niets met vernieuwde topic heeft te maken ??????<P>Mijn vraag aan TeeBee had alles te maken met de vraag .......Kan nu wel of niet Seca ontvangen worden met een 9200 ?????<P>Vraag uit vorig (gesloten)topic:<BR>"Leuk he, TeeBee zo'n weinig tot niets zeggende informatie.<BR>Behoor jij ook tot de scene welke middels de 9200/9500 met DVB-2000 aangepast kunnen kijken via/met Seca-norm ???????<P>Eenvoudig beantwoorden met Ja of Neen graag.<P>Het gaat in deze topic nog steeds over gerucht en/of veronderstelling, ik zou een werkelijksheids bevestiging willen horen of een 9200/9500 werkelijk Seca kan draaien met aangepaste soft. Niemand beter dan een TeeBee met al zijn verworven kennis van DVB en encryptie etc kan hierover 100% uitsluitsel over geven.<P>Tot horens Aviddvv</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hallo,Ik heb geprobert met Ds9 project werkt<BR>alleen Anal+ nl en pw aventoe cinecinema seca<BR>30 seconde beeld en dan weer weeg op en 9500<BR>Allcam.Dat is mijn ondervinding seca werk 25%<BR>met piccard2.<P>Groetjes<P> rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...