Ga naar inhoud


[Nokia] sorry maar ik lijk wel gek te worden


Gast

Aanbevolen berichten


De MM9500 heeft een zogenaamde 0-cam.<BR>Deze is ook in staat om betacrypt te ontcijferen, en bij mij heb ik inmiddels ook gemerkt dat ie SEC* aankan als je Wallbanger als emulatieprogramma gebruikt. (Hij valt bij mij dan nog wel met grote regelmaat weg om vervolgens weer terug te komen).<BR>Je kunt dik tevreden zijn met die CAM, want vor zover ik weet heeft deze geen beperkingen.<P>Wie anders weet mag het zeggen, maar dit is de enige Irdet* CAM waar ik zelf ervaring mee heb.<P>Groetjes Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twinsat,<P>Helemaal gelijk heb je niet.<P>Dat er een 0-cam in een MM zit klopt.<BR>Maar die zit in elke "ouderwetse" Nederlandse Ird*to ontvanger.<P>S*ca kijken met deze CAM of met de MM9500 is onmogelijk. <P>Dat je met WB af en toe S*cabeeld gedecodeerd krijgt komt doordat C+NL In S*ca & Ird*to codeerd op dezelfde transponder. Je krijgt ook af en toe beeld met een orginele Multichoice C+ ird*to kaart. Je zult nooit ook maar een enkel beeldje van bv. Canal Satellite Frankrijk - gecodeerd in Seca - te zien krijgen !!<P>De CAM in een MM is niet te vervangen door b.v. een S*ca of Viacces cam. Dat zijn nl. ©onditional (I)nterface-CAM´s. Die passen niet in de MM9500. frown.gif" border="0 <P>Het kijken naar de Betacrypt kanalen met een 0-CAM kan alleen dankzij DVB2000 ! laugh.gif" border="0 <P>Dus zo multifunctioneel is die 0-CAM niet !<P> tongue.gif" border="0cool.gif" border="0tongue.gif" border="0<p>[ 23-06-2001: Bericht aangepast door: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Je zult nooit ook maar een enkel beeldje van bv. Canal Satellite Frankrijk - gecodeerd in Seca - te zien krijgen !!<P>Zeg nooit, nooit.<P>Groetjes Sjefke..

Link naar reactie
Delen op andere sites

he jongens daar ging dit topic toch niet over ik vraag alleen wat voor cam er in de nok zit en er word over seca gezeurt daar ging het niet over. <P><BR>maar nog even tussen haajes als wat voor cam moet ik hem nu zien dan je ziet zo veel cams all camm free camm en nog vele anderen maar wat is nou het type wat ik met die van de nok kan vergelijken wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dus in idergeva een 0-cam.<P>Het S*C* verhaal was maar even terzijde.<BR>Het viel mij namelijk op dat tijdens het experimenteren met de 9500, er beeld verscheen op Cin* Cin*mas, Disc*very en NGC.<BR>Bij mijn weten zijn die niet in Ird*t* gecodeerd, maar ja ik kan het ook mis hebben.<BR>Maar dat was in ieder geval niet het antwoord op jouw vraag.<P>Het antwoord: De CAM in de MM9500 iseen 0-cam.<BR>GEEN ALL CAM<BR>GEEN FREE CAM<BR>En zeker geen CI CAM dus.<P>Groetjes Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...