Gast Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 heeft iemand met een pc kaart een schotel afgericht? Zo ja, met welk programma.
Gast Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 jazeker kan met alt dvb en het meegeleverde programma van de skystar 2 kaart, wel de nieuwste gebruiken zit een hele mooie piep in. werkte voor mij goed genoeg. skystar
Gast Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 ik heb alt dvb gedownload en geinstaleerd, maar ik kom er niet achter hoe ik een balkje te zien kan krijgen die aangeeft hoe sterk het astra1 signaal is. Op een gewone ontvanger zie je simpel 1 balkje, maar nu met alt dvb en alle andere software moet ik werken met ingewikkelde transponder scans die lang duren. Ik moet toch gewoon realtime een balkje zien kunnen oplopen en aflopen? En als het alleen met transponder scans werkt, welke transponder moet ik dan nemen voor een goed inzicht in het uitrichten. gewoon de eerste? Ik zie overigens bij alt dvb bij scans in de hoek van het beeld 4 rondjes, de eerste twee zijn groen en knipperen weleens snel van groen naar rood en weer groen. als ik met de muis dan stil blijft hangen boven zo'n rondje staat er RX signal en de tweede carrier lock. en de twee rode zijn viterbi sync en FE sync. Ik zou niet weten wat dit allemaal betekend. En waar is alt dvb eigelijk te downloaden, via google kon ik geen officiele site vinden, alleen www.dvbsoft.net, maar deze is in het frans of zoiets.
boeda Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Skystar een vraagje; Wil een Sky2card kopen en deze via de LNB Out aansluiting achterop de Humax 5400 IRC doorlussen. Mijn vraag is heb een draaibaar systeem werkt prima met de Humax, als ik nu met de Skystar ga draaien heeft dit dan invloed op de moter als ik later de Humax gebruik?? Alvast bedankt Momenteel alleen DVB-T stick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen