marco24 Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 in het verleden gebruikte ik windows 2000 , mijn firewire kaart en een mini dv camera , en het freeware programmatje dvapp om mijn films op de hd te krijgen. soms waren er wel sychronisatieproblemen. na dat de pc een beetje vertraagd en verstopt was door allerlei troep heb ik alles leeg gemaakt en windows xp pro er op gezet mijn jvc camera werd meteen herkend en... ik kan capturen met windows moviemaker gaat dus op zich prima zonder synchronisatieproblemen het door de pc opgenomen bestand dv-avi open ik vervolgens in tmpgenc en zet het om naar mpeg dan brand ik het op dvd met tmpgencdvdautor alleen 1 probleem komt weer naar voren bij snelle bewegingen flikkert het beeld en dan vooral bij beelden met veel lichte of witte kleuren op het net gelezen dat mini dv interlaced is dus ik heb de source op interladed gezet bij tmpgenc (en heb botom en top field first bijde geprobeerd) allemaal zonder resultaat terwijl ik dit probleem niet heb met dvapp maar daar gaat t geluid niet synchroon wie weet de mogelijke oorzaak van mijn probleem met vr gr marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen