Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia 9500 scsi probleem hulp gevraagd!!!


Gast

Aanbevolen berichten

wie oh wie kan mij helpen ,mijn dreambox?9500 wil niet meer met de computer in verbinding, plotseling in 1 keer geen verbinding mogelijk, nieuwe scsi kaart erin , noppes , nieuwe scsi kabel gekocht geen resultaat graag tips voor het oplossen hiervan kan geen video grabber en mp3 live gebruiken IS HET MISCHIEN MOGELIJK OM IN DE BUURT VAN DEVENTER DEZE DBOX TE TESTEN ZODAT IK ZEKER WEET WAAR HET AAN LIGT<BR>PS DBOX IS VOORZIEN VAN VERSCHILLENDE SOFTWARE VERSIES, WINDOWS ME ERAF ,EN ER WEER OP KORTOM ALLES GEPROBEERD ..ALSTJEBLIEFT TIPS ZIJN WELKOM frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


verschillende software versie's?<BR>Heb je de scsi settings van het kastje al eens hesteld naar standaard settings?<BR><A HREF="http://rehtec.com/set/global_set.zip" TARGET=_blank>hier</A> vind je de standaard DVB2000 menu settings waarmee je het kastje kunt erstellen. Gewoon even via de seriele poort laden en dan zal hij het misschien weer doen.<P>Succes,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb via nse een serieele verbinding gemaakt nieuwe overflow versie er in standaard setting toe gepast via rehtec.com maar ook dat hielp niet.<BR>maar bedankt voor snelle reaktie, eventueel nog meer tips zijn welkom ,ik kan me haast niet voor stellen dat de dbox zijn scsi gedeelte stuk heeft maar iets anders kan ik zo niet bedenken. crying.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet Vgrabber de nokia nog wel??<BR>Zijn je aspi-drivers voor windows OK??<BR>Bij adaptec.com staat wel ergens een aspi-check proggie.<BR>Probeer dvb er opnieuw in te zetten via serieel.<BR>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows versie gebruik je? Voor 2000 moet je soms speciale drivers laden.<BR>Ik heb 2000 pas opnieuw geinstalleerd maar sinds SP2 heb je de extra drivers niet meer nodig.<BR>Die aspi-checker van Adaptec is in de meeste gevallen de gouden tip.<P>Satblaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

videograbber ziet inderdaad geen dbox meer, was het maar waar dan had ik geen probleem .<BR>Ik gebruik windows MIllenium , maar dat kan het ook niet zijn want het heeft altijd gewerkt , inmiddels heb ik gisteren mijn nieuwe intel p4 aangesloten maar wederom geen teken van leven , ik weet het niet meer maar bedankt voor reaktie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bdm is inderdaad een optie maar dan moet je toch een bdm programmer hebben of kan dit via een software programma en een serieel kabeltje of nul modem kabel , graag een reaktie of heeft iemand in de omgeving deventer een bdm programmer waar ik de boel kan resetten???<BR> rolleyes.gif" border="0bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...