sjoerd Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Hallo allemaal Ik heb vandaag in de bus een foldertje van skyDSL gevonden Hier in de Ardeche komt ADSL pas over 10 jaar, ben dus zeeeeer geinteresseerd. Vanaf 9.90 euros/maand Voordat ik een abootje neem: iemand hier al ervaring mee? euroskynet.com sat: telecom 2D op 8°W dus 60cm is ruim voldoende... bedankt voor de reacties Groeten Sjoerd
Gast Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 een jaar of 5 geleden europe on line gehad ook 1 weg net als sky dsl, was echt grote bagger, was blij dat ik van het abbo af was, werkte echt voor geen meter, nu hebben we twee weg hier in spanje en moet zeggen, na ongeveer 1.5 jaar ervaring dat dit goed werkt,dus dat zal in de ardeche ook wel lukken, kijk maar eens over de div. boards en je zal zien dat er weinig tevreden gebruikers mbt 1 weg satelliet zijn. met vriendelijke groet
sjoerd Geplaatst: 18 juli 2004 Auteur Geplaatst: 18 juli 2004 thanks 2 weg is meteen wel veeel duurder.. heb je wat namen van dat soort boards? Groeten Sjoerd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen