Ga naar inhoud


[Nokia] MPEG 2/ AVI (DEEL 2)


Gast

Aanbevolen berichten

Dit berichtje is bedoeld voor Unetwork.<BR>Bij mij weten kun je je beter concentreren op karaoke, en laat de mensen die elkaar willen helpen hun zegje doen op dit board.<BR>(je zal zelf wel geen nokia hebben nietwaar?)<P>leom

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Wat heeft dit nu met een Nokia reciever topic te maken?<BR>Gaan we hier ook nog vragen hoe we het beste kunnen emailen? <HR></BLOCKQUOTE><P>Omdat je met je 9500 heel fijn een mpegje kan opnemen via scsi. Dus past dit topic best thuis daggik zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Diavolo:<BR><STRONG><P>Omdat je met je 9500 heel fijn een mpegje kan opnemen via scsi. Dus past dit topic best thuis daggik zo....</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>inderdaad, helemaal mee eens en daarom erg vreemde actie van onze moderator confused.gif" border="0

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen vreemde vraag van EEN van de vele moderators!<BR>Ik heb natuurlijk wel een Nokia of 2 liggen hier dus als ik mod ben van dit wil het zeggen dat ik er een of meerdere heb liggen...<BR>Er zijn namelijk vele recievers die een harde schijf hebben dus dit was niet specifiek bedoeld voor deze topic!<BR>Hier gaan geen discussies meer over en het is mijn inziens dat wij vragen over avi en mpeg in het juiste topic plaatsen!<P>Als je dan ook effe verder kijkt dan zie je hier een heel mooi topic over!<BR>Houd niet van vloeken of dreigen maar het is aan ieder voor zich zelf om de JUISTE interpetatie aan mijn reactie te geven, maar gaarne dan wel effe tot 10 tellen!<BR>Suc6 hiermee!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Unetwork:<BR><STRONG>Er zijn namelijk vele recievers die een harde schijf hebben dus dit was niet specifiek bedoeld voor deze topic!<BR>Hier gaan geen discussies meer over en het is mijn inziens dat wij vragen over avi en mpeg in het juiste topic plaatsen!<P>Als je dan ook effe verder kijkt dan zie je hier een heel mooi topic over!<BR>Houd niet van vloeken of dreigen maar het is aan ieder voor zich zelf om de JUISTE interpetatie aan mijn reactie te geven, maar gaarne dan wel effe tot 10 tellen!<BR>Suc6 hiermee!</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>hier snap ik werkelijk niets van? Ik kan dat '...heel mooi topic...' niet vinden?<P>Verder vind ik de toon van je reply erg aanmatigend en totaal overbodig omdat je weinig uitlegt en vooral dreigt.<P>Ik zal je feestje niet langer bederven blush.gif" border="0

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...