Ga naar inhoud


[Nokia] Van DVB2000 1.84.6 terug naar DVB 1820S


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het uploaden van DVB2000 v. 1.82.0 ( Sandra ) naar m'n MM9500<BR>nadat ik DVB2000 v. 1.84.6 als firmware geinstalleerd had.<P>Sandra's versie is voor mij nog steeds de beste DVB2000 versie ! Ik word nl. niet goed van continu dat geluidsuitval.<P>Daarom wil ik weer terug naar Sandra's versie ! Maar dat lukt (voor het eerst)<BR>niet.<P>Het uploaden lijkt allemaal goed te gaan via SCSI maar zodra de MM na de update weer opstart blijft hij hangen bij de Intro ( Die 2 poppetjes & Dat lalala liedje ).<BR>Na ca. 1 minuut start de MM weer opnieuw op, en begint de ellende weer van voor af aan !<BR>GRRRRR.....<BR>Nu heb ik geprobeerd om Sandra's versie opnieuw van internet te downloaden en deze via NSD 1.2 en een 0-Modem kabel naar de MM te laden. Maar hetzelfde probleem blijft.<P>Het gekke is dat versie 1.84.6 wel goed gaat.<P>Het lijkt wel of Uli Overflow een "Virus" in z'n laatste versie heeft geprogd die moet voorkomen dat DVB2000 wordt gepatcht door anderen. (??)<P>Heeft iemand anders dit probleem al meegemaakt ?<BR>Of nog beter... Een oplossing ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry maar het bovenstaande klopt niet. <BR>De stekker uit het stopcontact. <BR>Alleen pijltje naar boven en beneden gelijker tijd ingedrukt houden terwijl je de stekker weer in het stopcontact steekt.<BR>Dan reset je de Nokia Mediamaster.<BR>Hou er wel rekening mee dat je alle instellingen kwijt bent, de freqentielijst blijft er gewoon instaan.<P>Succes<P>Groeten,<BR>Satblaster laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, maar bovenstaande had ik al geprobeerd voordat ik met deze topic begon te schrijven.<BR>Lag het maar zo simpel. <BR>Het enigste wat ik nog niet geprobeerd heb is het opnieuw inladen van DVB2000 + Bootloader via de BDM Interface.<BR>Dus dat ga ik nu maar even doen.<P>( Bedankt voor je PM satbandit jr. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt weer nadat ik ALLES gewist en opnieuw ingeladen heb met Tranxbox 1.6 + BDM-Interface !<P>Wel vreemd hoor !<P>Ben benieuwd of anderen deze bug ook al eens in hun MM gehad hebben, of dat ik zelf ongemerkt iets stoms gedaan heb !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik die Sandra versie`s vinden.De enigste die ik heb gevonden staat bij Dr Hans op de site,echter deze vermeld niet om welke versie het gaat.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helemaal met de opener eens!<BR>Sandra patch blijft ook voor mij de beste versie.<BR>Wel moet je opletten dat je bij dvbedit bij options de funcie erase al moet aan vinken.<BR>Ook zou ik wel eens willen weten wie die Sandra is en of er nog wat nieuw van hem/haar in petto is?

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...