Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Ik heb een probleem met het uploaden van DVB2000 v. 1.82.0 ( Sandra ) naar m'n MM9500<BR>nadat ik DVB2000 v. 1.84.6 als firmware geinstalleerd had.<P>Sandra's versie is voor mij nog steeds de beste DVB2000 versie ! Ik word nl. niet goed van continu dat geluidsuitval.<P>Daarom wil ik weer terug naar Sandra's versie ! Maar dat lukt (voor het eerst)<BR>niet.<P>Het uploaden lijkt allemaal goed te gaan via SCSI maar zodra de MM na de update weer opstart blijft hij hangen bij de Intro ( Die 2 poppetjes & Dat lalala liedje ).<BR>Na ca. 1 minuut start de MM weer opnieuw op, en begint de ellende weer van voor af aan !<BR>GRRRRR.....<BR>Nu heb ik geprobeerd om Sandra's versie opnieuw van internet te downloaden en deze via NSD 1.2 en een 0-Modem kabel naar de MM te laden. Maar hetzelfde probleem blijft.<P>Het gekke is dat versie 1.84.6 wel goed gaat.<P>Het lijkt wel of Uli Overflow een "Virus" in z'n laatste versie heeft geprogd die moet voorkomen dat DVB2000 wordt gepatcht door anderen. (??)<P>Heeft iemand anders dit probleem al meegemaakt ?<BR>Of nog beter... Een oplossing ??
codeman2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 reset je ontvanger eens , dat kan helpen .<BR>de drie toetsen op je frontpaneel tergelijk induwen.<BR>groeten
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Sorry maar het bovenstaande klopt niet. <BR>De stekker uit het stopcontact. <BR>Alleen pijltje naar boven en beneden gelijker tijd ingedrukt houden terwijl je de stekker weer in het stopcontact steekt.<BR>Dan reset je de Nokia Mediamaster.<BR>Hou er wel rekening mee dat je alle instellingen kwijt bent, de freqentielijst blijft er gewoon instaan.<P>Succes<P>Groeten,<BR>Satblaster
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Bedankt voor jullie reacties, maar bovenstaande had ik al geprobeerd voordat ik met deze topic begon te schrijven.<BR>Lag het maar zo simpel. <BR>Het enigste wat ik nog niet geprobeerd heb is het opnieuw inladen van DVB2000 + Bootloader via de BDM Interface.<BR>Dus dat ga ik nu maar even doen.<P>( Bedankt voor je PM satbandit jr. )
Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Het werkt weer nadat ik ALLES gewist en opnieuw ingeladen heb met Tranxbox 1.6 + BDM-Interface !<P>Wel vreemd hoor !<P>Ben benieuwd of anderen deze bug ook al eens in hun MM gehad hebben, of dat ik zelf ongemerkt iets stoms gedaan heb !?
Ed Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Waar kan ik die Sandra versie`s vinden.De enigste die ik heb gevonden staat bij Dr Hans op de site,echter deze vermeld niet om welke versie het gaat.<P> VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W) Yamaha TRX850 SuperTwinSport
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 Er is maar 1 versie van Sandra en dat is <BR><A HREF="http://dvb2000.wz.cz/unofficial%20patched%20versions/dvb1820v.zip" TARGET=_blank><B>* DEZE *</B></A><P>( Klik op * DEZE * om DVB 2000 SANDRA te downloaden ! )<p>[ 18-07-2001: Message edited by: MediaMaster ]
Gast Geplaatst: 7 juli 2001 Geplaatst: 7 juli 2001 MediaMaster, kun je bij de Sandera versie ook de cam op disabeld zetten.<P>Greetings Tukker1
Unetwork Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Ja helemaal met de opener eens!<BR>Sandra patch blijft ook voor mij de beste versie.<BR>Wel moet je opletten dat je bij dvbedit bij options de funcie erase al moet aan vinken.<BR>Ook zou ik wel eens willen weten wie die Sandra is en of er nog wat nieuw van hem/haar in petto is? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
bangkok Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 waar kan ik de soft van sandra vinden deze zat namelijk vroeger erin maar ben hem na een crash kwijt .1 8 20 s<BR>gr bangkok
Aanbevolen berichten