Gast Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 Ik heb nu tijdelijk even de astra ontvangen, later splaats ik de lnb's anders, maar daar gaat het nu niet om. Ik kan met progdvb nu alle fta zenders ontvangen, maar nu wil ik net als vele hier yankse, softcam.key en s2emu1.03.zip erbij instaleren. Ik heb alles wel gedownload, al ben ik niet zeker of ik wel de juiste yankse heb, ik kon tussen 3 kiezen, commonfiles, unicode, non unicode, ik heb echt geen idee welke ik moet hebben Nu heb ik een keer ergens op dit form een uitgebreide uitleg hoe dat moet, maar ik kan het niet meer vinden, met zoeken ben ik uiteraard ook al bezig geweest. Maar op deze simpele vraag kan ik geen antwoord vinden. EN om nu 5000 berichten af te lezen... Kan iemand mij vertellen hoe dat moet, of een link waar dat dan wel staat?
Albert_H Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 Hallo marvinH. Kijk even in je PM, i.v.m. boardregels wat betreft key's en dergelijke. Albert_H Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen