Ga naar inhoud


[Nokia] NTV+ met NOKIA 9800S ---- HELP !!! ----


Gast

Aanbevolen berichten

Heren, <P>Graag jullie hulp voor een groentje in deze hobby. <P>Heb een Nokia 9800, en zou graag NTV ontvangen. <P>Mijn inziens heb ik de juiste keys te pakken want Notsche Kino, Detsky Mir en MTV Russia kan ik ontvangen. <P>Echter : NTV zelve en NTV plus niet - enkel geluid, geen beeld, maar is wel degelijk een TV zender en geen Radio !!<P>Wat kan er verkeerd zijn ??<P>Heb me reeds laten vertellen dat deze twee kanalen in NTSC zouden worden uitgezonden. <P>Zoja wat is het probleem om deze te decoderen??<P>Thanks in advance...<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is niks aan de hand. Het heeft niks te maken of het met NTCS wordt uitgezonden, dat lijkt mij alleen van toepassing voor de Analoge uitzendingen maar die kan je hier toch niet ontvangen.<BR>NTV zendt NTV, Nashe Kino, Detski Mir en Eurosport uit op de Hotbird. De andere kanalen waar jij op doelt zenden gewoon audio uit van de voorgenoemde eerste twee kanalen.<BR>Ik heb buiten de goldkaartjes ook een origineel abonnement op NTV (ook alleen maar 4 kanalen)en heb ze daar in Gibraltar eens over gebeld en zij vertelden mij dat deze kanalen voor "future use" waren bestemd.<BR>Geo<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let dus op dat je de juiste instellingen voor NTV te kijken gebruikt en niet denkt dat het kanaal voor toekomstig gebruik bestemd is om naar te kijken. Overigens zendt NTV geen radiokanalen. Het enige Russische radiokanaal op Hotbird is Kanal Melodia en is vrij te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zoals ook al besproken in een andere topic zijn genoemde 2 kanalen wel in NTSC, ik kan ze gewoon bekijken (met een zwarte balk onder in beeld wegen een andere beeldverhouding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval zijn het geen kanalen die je al niet kon zien. Signaal zit dus ook in Never The Same Color op Hotbird. Welk land binnen het bereik van de Hotbird heeft NTSC ? Israel omdat daar veel Russen wonen ?<BR>Geo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zwarte band onder NTV kun je trouwens ook weghalen hoor: In Expert Menu|Video MPEG en dan eens een beetje rondspelen met de verschillende instellingen. Als het 'juist' is, saven en klaar is kees.<P>-Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...