Ga naar inhoud

[Nokia] Probleem met nokia9800 Help

Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil de settings met mmedt 1.75 erinzetten of met andere het lukt me nooitzelf ik selekteer eerst de file en je ziet hem in de nokia schrijven er komt op mijn nokia een puntje die pinkt dan als alles gedaan is is er niets veranderd moeten we iets op de nokia zelf doen begrijp er niets van zelf de miniloader getest verbinding ok schrijft naar de nokia maar er staat niets op wat doe ik in godsnaamverkeerd.<BR>morrison@pandora.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Nokia 9800s en dan als nick "Humaxman"?? Je moet er maar opkomen.... Maar enfin...vrijheid blijheid.... Ik heb zelf ook altijd problemen met het inlezen via de PC. NokiaEdit, Miniloader etc. het werkt voor geen meter!! Enig tip:<BR>Doe het lekker per transponder op de hand (gelukkig hebben we een Nokia en geen Philips!!). Kost tijd, maar dan wel alles erin zoals je het zelf wilt hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het moet echt probleemloos werken terwijl je ontvanger gewoon aanstaat. <BR>Vanaf Nokia softwareversie 1.3 werkt echter niet elke editor zomaar. Degene die bij mij zonder problemen feilloos werkt is MMedit versie 1.65. Download anders zelf deze versie bij Yoannis. Is gratis software.<BR>http:\\geocities.com\vioannis<P>Trouwens, hij heeft nog meer leuke proggies om je Nokia te analyseren.<P>Geo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.