Ga naar inhoud


[Nokia] Resetten STAB HH100 naar 0° positie met 9800


Montoya

Aanbevolen berichten

Volgens de handleiding van de 9800 zou de motor automatisch naar de 0° positie moeten draaien, zodra ik de limieten gewist zou hebben.<BR>Met mijn STAB HH100 is dit niet het geval. Is dit een probleem met :<P>a) Ontvanger (hardware)<BR>B) Software (MA1.3)<BR>c) STAB HH100<BR>d) ........... confused.gif" border="0 <P>Met m'n vorige ontvanger (Aston Xena 1700) kon ik de STAB wel via de ontvanger naar de 0° positie brengen.<P>Wat zijn jullie ervaringen met het resetten van de STAB naar de 0° positie in kombinatie met de 9800 confused.gif" border="0<p>[ 20-06-2001: Bericht aangepast door: Montoya ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken die automatische nulstand niet ? Als ik de limieten wis, blijft de rotor gewoon op dezelfde positie (ik heb ook 'n stab)<P>Bij welke softwareversie is dit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Montoya,<P>Ik heb dezelfde combinatie (MM9800 met MA1.3, en Stab HH100 rotor), maar ik mis inderdaad de mogelijkheid in de Nokia9800 om de motor op 0 te laten lopen.<BR>Het wissen van de limieten is in ieder geval niet de oplossing.<BR>Ik kan er overigens in de gebruiksaanwijzing van mijn 9800 niets over vinden, en de handleiding van de Rotor gaat er van uit dat je de Stab DiSeCQ positioner gebruikt.<BR>Je moet je rotor naar een ongeprogrammeerde positie zien te sturen (tussen pos23 en pos49), daar deze van de fabriek uit op 0 graden zijn ingesteld. Misschien moet je gewoon een nieuwe satelliet aanmaken met bijvoorbeeld de naam "Nulstellen" en orbitpositie "0".<BR>Ik heb dit nog niet geprobeerd, maar het zou moeten werken.<BR>Als ik nog eens bij de schotel moet klimmen, zal ik het eens uitproberen.<BR>Als iemand dit inmiddels al geprobeert heeft ben willen we dit natuurlijk ook graag weten.<P>Misschien een tip voor Nokia om deze feature in MA2.0 in te bouwen. tongue.gif" border="0 <BR>........<BR>Ik vond zojuist nog <A HREF="http://www.digital-sat.it/cgi-bin/load.cgi?files/mse9800.zip" TARGET=_blank>dit programma</A>.<BR>Daarmee kun je je stab ook aardig besturen vanuit de 9800.<BR>Ga ik gelijk eens proberen!<P>Groetjes Twinsat<p>[ 21-06-2001: Bericht aangepast door: twinsat ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...