Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia 9302 S


MTB

Aanbevolen berichten

Een kennis van me heeft een Nokia 9302 van zijn dochter uit de kast gehaald en mij gevraagd te helpen. Stond 1 jaar in die kast na verhuizing.<BR>Het scannen van de pakketten gaat goed behalve dat van C+ NL. C 16/9 ontbreekt (hier zit Discovery en NCG op)evenals cinecinemas. RTL 4 en 5 geen beeld. Lijkt op de situatie van voor mei.<BR>Is er een software update beschikbaar (nu versie 6) via de sateliet ?? en hoe werkt dit of staan er instellingen verkeerd. Ik kan niets vreemd ontdekken.<P>Vreemde tuner zo'n secadoos met standaard software. Je kunt er geen zak mee.<P>MTB<BR>MTB <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat zeer vaak gebeurt is dat deze seca doosjes zeer veel moeite hebben met het inlezen van transponder 105, 12.515, vreemd, je zou zeggen dat je NL1,2 en 3 ook niet zal hebben. Op deze tr. zitten C+1,C+2, NL1,2,3, cinecinemas, 16/9 en l.park. De zenders een paar keer laten inlezen totdat de ontv. ze inleest. LNB verdraaien lijkt mij niet nodig omdat je wel sbs, veronica etc. hebt, deze zijn ook hor. gepol.<BR>Groetjes Johnny Doe<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn satdealer zegt dat ie bij de strong 8000 de meeste problemen heeft. <P>Dit was natuurlijk al lang bekend hier, maar hij zegt ook dat hij er rond 9 uur s'ochtends zo 3 ingelezen heeft. Dan is een demper ook niet nodig.<P>Waar het aan ligt en wat het beste is?????<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...