MTB Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 Een kennis van me heeft een Nokia 9302 van zijn dochter uit de kast gehaald en mij gevraagd te helpen. Stond 1 jaar in die kast na verhuizing.<BR>Het scannen van de pakketten gaat goed behalve dat van C+ NL. C 16/9 ontbreekt (hier zit Discovery en NCG op)evenals cinecinemas. RTL 4 en 5 geen beeld. Lijkt op de situatie van voor mei.<BR>Is er een software update beschikbaar (nu versie 6) via de sateliet ?? en hoe werkt dit of staan er instellingen verkeerd. Ik kan niets vreemd ontdekken.<P>Vreemde tuner zo'n secadoos met standaard software. Je kunt er geen zak mee.<P>MTB<BR>MTB <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 november 2000 Geplaatst: 18 november 2000 Wat zeer vaak gebeurt is dat deze seca doosjes zeer veel moeite hebben met het inlezen van transponder 105, 12.515, vreemd, je zou zeggen dat je NL1,2 en 3 ook niet zal hebben. Op deze tr. zitten C+1,C+2, NL1,2,3, cinecinemas, 16/9 en l.park. De zenders een paar keer laten inlezen totdat de ontv. ze inleest. LNB verdraaien lijkt mij niet nodig omdat je wel sbs, veronica etc. hebt, deze zijn ook hor. gepol.<BR>Groetjes Johnny Doe<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 november 2000 Geplaatst: 22 november 2000 Een demper tussen de coax kabel wil ook helpen.<BR>Demper van Johanson Ref: 9625 14dB Attenuator.<BR>Kosten valt ook nog mee FL 19,95<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 november 2000 Geplaatst: 27 november 2000 Mijn satdealer zegt dat ie bij de strong 8000 de meeste problemen heeft. <P>Dit was natuurlijk al lang bekend hier, maar hij zegt ook dat hij er rond 9 uur s'ochtends zo 3 ingelezen heeft. Dan is een demper ook niet nodig.<P>Waar het aan ligt en wat het beste is?????<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten