Gast Geplaatst: 19 juli 2004 Geplaatst: 19 juli 2004 hallo ik heb een pentium 4 mobile 2.4 ghz in mijn laptop zitten. nu draait hij normaal op 1.5 ghz en gaat hij als hij vind dat het nodig is op volle toeren draaien. nu is mijn vraag kun je dat ook omzeilen zoadat hij continu op 2.4 ghz draait ????
Tonskidutch Geplaatst: 19 juli 2004 Geplaatst: 19 juli 2004 dat kan ik me alleen voorstellen als middels de bios zulke push-ups ondersteund.. wordt het is echter zo dat dit niet zo maar ingesteld is in een laptop... daar die wel eens laaiend heet kan worden in de compacte bouwwijze van laptops en kan gaan staken...> spreek doorbranden. (dat vermelden ze natuurlijk niet in de reclamefolder over deze nieuwe cpu maar is wel een feit) tunen van je cpu kan tranen veroorzaken. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
JaNuZz Geplaatst: 19 juli 2004 Geplaatst: 19 juli 2004 In mijn Toshiba zat in de systray een toolje waar je dit mee kon instellen , aangezien ik een d2ol client heb draaien en niet met xp wilde draaien heb ik die hele zooi eraf gegooid en draaid ie nu altijd op 100% als die client aanstaat. Warm worden? tja dat valt wel wat mee hier, maar zeker is dat de accu een heel stuk sneller leeg gaat,want die krengen vreten stroom..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen