Gast Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 ik heb hier een jvc tv met problemen. telkens viel het beeld uit of ik had eerst alleen een half uur alle kleuren hor. balken in diversen kleuren. nu is het een tv met een grondplaat met daarop allemaal insteek kaarten. na 1 jaar zoeken ben ik er achter waaraan het ligt. er is ooit een nieuwe insteekkaart in gegaan. orginele kleur connectors is blauw en deze zijn bruin. het punt is het past voor 99,5 %. waarschijnlijk door de warmte zette de connector uit en maakte hij verbinding en als hij koud was kromp hij had ook nooit geen problemen als ik hem aanliet de hele dag korte termijn oplossing : een leeg pastic cassettebandje tussen twee insteek platen zodanig dat de insteek modules klem zitten. wat een oplossing !!!! kortom wie heeft zo'n merk tv en type of heeft nog insteekmodules met blauwe connectors waarvan b.v. de lijntrafo stuk is ??? voor de rokende soldeerbout, grootte problemen meestal door lullige constructie fouten. en andere natuurkundige wetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen