Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Hello, ik heb een nokia9200 met dvb 2000 erin, en ik heb geprobeerde nieuwe channels settings te laden in the beast. Maar het lukt mij niet.(p.s. sorry voor mijn slecht nederlands)<BR>Ik krijg altijd het antwoord "geen antwoord van een mediamaster. De com poort is goed, en de bauds zijn goed.Ik heb geprobeerd met setedit,dvbedit,transbox(demo) maar niks.<BR>Kan iemand mij helpen. Dank u<BR>Gian-Claudio
johan39 Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Volgens mij moeten de poortinstelling in Windows overeenstemmen met de instelling van uw laadprogramma :9600 baud.<BR>Johan
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Hoi heb je nse (nokia Settings Editor) algeprobeerd. en let even op de com poort instelling. ik hoop dat je hier wat aan hebt.<BR>als je niet weet waar je nse weg moet halen stuur ff een pm<P>greetz maikie<P>
Unetwork Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 MMMMMMM?<BR>Voordat ik hierover verder ga eerst een vraagje: Wat gebruik je SCSI of een Nulmodem kabel?<BR>En is die kabel wel goed?<BR>Check die kabel eeens op en andere reciever of beter nog, meet hem eens door van punt naar punt! Als je baudrate en com poort instellingen goed zijn dan moet toch alles goed zijn... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten