Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Eindelijk Seca op een 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Seca op een 9500 is natuurlijk wel kikken.<BR>Ik ga er deze week ook eens mee aan de slag, ik heb nog een oude cam over.<P>Diavolo, welke types gebruik jij van de UV-erasable's of flash-eproms ?<P>Is er al iemand die met de GW combi-files, inplaats met Wallbanger, resultaten heeft gezien met de 9500/9200 ???

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Aviddvv<BR>Ik heb momenteel een UV erasable in gebruik, hangt gewoon los buiten de cam. Lijkt nergens op, maar daar gaat het even niet om. Als het allemaal aardig definitief is ga ik er netjes een flash of een otp inzetten. Cam-blikje weer dicht en da was't.<P>Ik ben nog niet bezig geweest met combi-goldwaferspul om te kijken of het werkt.<BR>BTW: het is niet alleen seca, maar óók viaccess. Errug leuk. Sirius 5 oost zit een aantal errug leuke (natuur)filmkanaaltjes op.<BR>@WaferJo<BR>Hot-swappable: PC aanzetten; je bios -chip eruitwippen (let wel: met de spanning erop, dus erg link!!!!!)<BR>Lege eprom erin en dan flashen.<BR>Let wel op: want je pc is dus niet spanningsloos en dit alles gebeurt terwijl je pc gewoon aanstaat. Is absoluut niet aan te bevelen.<P>[ 17-07-2001: Message edited by: Diavolo ]<p>[ 17-07-2001: Message edited by: Diavolo ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand ook iets van de verschillende cam versies?? Ik had ergens wat gelezen dat alleen cam's tot en met 1.13E verandert kunnen worden. Je snapt natuurlijk wel dat ik de "gelukkige" bezitter ben van een 2.3 1.13F.....<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, heb een orginele Betasearch CAM (blauwe voor PW) die ik toch niet gebruik , omdat ik een groene allcam heb. Kan ik nu deze CAM PATCHEN ? Ik vind een 24c02 , een sa2opzww9834p en een m27c1001-90n1 , Indien dit mogelijk is welke moet ik dan veranderen , door wat en hoe valt deze te programmeren? Heb reeds verschillende filletjes in mijn bezit. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hotswappen op het moederboard is erg link, zet 'm er in ieder geval wel als losjes in als je deze stunt gaat doen.<P>Als je een oud ISA vga kaartje hebt liggen in de oude doos, welke flashbaar is, kan het veilig. Eprom op de ISA kaart, gewoon bijsteken in een isa slot (als je die ook nog hebt) en de reguliere grafische kaart er gewoon in laten zitten. Booten in dos en met bijbehorende flash programma flashen. Klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,<BR>lukt het met deze,<BR>op onderkant staat irdeto 2.1<BR>bovenzijde 19/0296 s/w 1.10c<BR>kan er iemand een priv mail zenden<BR>waar ik de files bekom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...