Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu flink wat zenders, alleen snap ik niet alles van yankes. Nederlandse zenders kan ik nu ontvangen, maar verder bijna geen een met een coderings systeem.

voorbeeld, op astra 2 een hoop cryptowork, werkt er geen een van. En op astra 1 als voorbeeld hallmark die gewoon met Irdeto en seco werkt, dan moet dat toch gewoon werken?

of is niet alle seca of irdeto het zelfde, kan het zijn de de ene seca wel werkt en een andere seca niet?

In altdvb is goed te zien welke zenders met welke codecs werken. de meeste hebben er een paar, bv die hallmark heeft seca en irdeto, dat hoort dan toch ook gewoon te werken?

Ik zie wel duidelijk in alt dvb, als je een zender aanklik en dan naar de lijst coderingen kijk dan worden de meeste coderingen dikgedrukt. Ik denk dat dat dan betekend dat yankes deze kan coderen. als voorbeeld, canal+ heeft 2 seca en 1 irdeto systeem, 1 seca blijft dungedrukt en de andere 2 dikgedrukt, dat lijkt me duidelijk dat er 1 seca kan worden gecodeerd.

Maar bij hallmark worden ze wel 2 dikgedrukt van de 2, dan zou deze toch moeten werken?

En nu ik een helehoop kanalen heb (zie) is het heel moeilijk om te vinden wat je zoekt.

Hebben jullie misschien favourite zenders op de astra 1 of 2 of hotbird? Waar je films kunt bekijken.

En hebben jullie een zoektip. Is er bv. een satelliet tv gids waar de meeste zenders staan geindexeerd?

Dat je bv. kunt zoeken: film rond 20:00 uur en dan een lijst kunt aanklikken welke satellieten je beschikbaar heb en dat je dan een hele lijst te zien krijgt van films rond....

Vertel je favorieten zenders!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen