Ga naar inhoud

Informatie Kaon 570H ontvanger gevraagd.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik wil ben al een tijdje me aan het orientren om een nieuwe receiver te kopen.

Het moet een receiver zijn waar ik een harde schijf in kan zetten, zo goedkoop als mogelijk, en erg leuk zou het zijn als ik de nederlandse zenders kan ontvangen (ik woon in duitsland).

Ik ben hier op zoek geweest en ben tegen de Kaon 570H gestoten voor 189 Euro. Ik vind de prijs ok maar wat ik een beetje vreemd vind is dat ik op het internet vrij weinig over deze receiver vind in verhouding met andere boxen.

Heeft er iemand ervaring met deze Box, kan ik met deze box nederlandse zenders kijken of advieseren julie mij iets anders.

alvast heel erg bedankt voor de antwoorden

Geplaatst:

Kijk eens via google, is nl ook het merk KSC type 511H en het merk Digiquest type 8000 HSCI en het merk GoldMaster type Sat 7800 PVR en het merk Onwa type X9.

Het merk Arnion en het merk Xtreme zullen hem ook wel in de lijn hebben.

Koan is de fabriek en de rest namen zoals hierboven genoemd zijn de bekende "stickerplakkers".

Geplaatst:

ik denk dat je beter af ben met een bekende decoder

met een bekende deco heb je eerder hulp en er is meer invo tevens zijn div bekende decoders uitgerust met emu

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Geplaatst:

ik heb zelf deze ontvanger en bevalt me gewoon goed, ik heb er een 40 gig schijf erin wat voldoende is. verder kun je er geen kaart in stoppen daar heb je een ci module voor nodig, verder zijn er ook emulators in omloop.

ik vindt de prijs/prestatie verhouding prima.

grt:hobsat

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen