Gast Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 hallo allemaal, ben dus nieuw op schotelgebied , en heb pas een humax gekocht en ben nu een beetje aan het expirimenteren. het probleem is dat ik een ovale schotel van max. 60 CM heb met een humax monoblock lnb voor de hotbird en astra 1 , nu heb ik dus een max.ontvangst van 60 % en bij een beetje k*t weer vallen veel zenders weg. nu ben ik er wel achter dat de schotel te klein is (via dit forum). als ik een andere ga kopen wat zou juliie advies zijn ? via de "hoe groot moet mijn schotel zijn" zie ik wel dat bij het meeste toch minimaal een 1 meter schotel nodig is. ik wil in de nabije toekomst toch een draaibaar systeem , dus wie kan mij een goed advies geven in wat nu het beste te kopen, en ik ben dus denk ik ook een andere lnb nodig, je gebruikt toch geen monoblock op een draaibaar systeem wel ¿¿¿¿ ben een leek op dit gebied dus vergeef me als ik niet zulke inteligente vragen stel.
goto Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 Als je draaibaar wilt gaan zou ik gaan denken vanaf 90 cm tot 1.20,ligt er maar aan welke sats je allemaal bekijken wilt. Een andere lnb zou ik ook doen want een draaibaar systeem met een monoblock is niet erg handig compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 topic kan dicht hoor. heb net een strong 2100 rotor opgehaald en een triax 88CM, en een universele Alps LNB. voor € 122,95 hoop een goede keuze te hebben gemaakt. thx for viewing all !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen