Ga naar inhoud


[Nokia] Strong SRT-8000 / Nokia 9302S Channel Editor , wie werkt er mee?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste Nokia-ers,<P>In het Strong forum heb ik de bezoekers opgeroepen mee te denken over een Strong SRT-8000 channel editor. Hierop is best een aardige response gekomen. <P>Ik moet tot mijn schaamte bekennen in het geheel niet aan jullie Nokia gebruikers te hebben gedacht, en dan in het bijzonder de mensen met een 9302(S) of mensen die zich met deze box bezig houden.<P>Ik wil jullie aandacht dan ook eventjes op het Strong forum vestigen!!! Kijk mee, lees mee, denk mee over een channel editor voor onze Dassault box (want dat zijn de SRT-8000 en de Nokia 9302(S) beide!)<P>In deze thread (zie: <A HREF="http://212.204.253.253/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=38&t=000099" TARGET=_blank>topic: Strong SRT-8000 Channel Editor </A>) wordt nu door diverse mensen gebrainstormd over zo'n editor. Bekijk deze thread en genoemde url's eventjes! Het is ook voor de 9302(S) gebruikers absoluut intressant!<P>Groetjes,<P>Galgootje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een heel goed idee Galgootje! en ik ga zeker mee doen met brainstormen!<BR>Ik stel voor om deze topic te sluiten daar er al een topic genoemd is voor degene die interesse heeft!<BR>Groetjes<p>[ 11-07-2001: Message edited by: Unetwork ]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...