Ga naar inhoud

[Nokia] nokia 9800S

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Ik heb een nokia en zou graag willen weten of ik met deze ontvanger de duitse priem kan ontvangen. Zo ja graag info.Heb aston en gold.

Geplaatst:

Met een Irdeto CI CAM (heb nog zo'n 4.7SE model) gaat dat uitmuntend! Heb een originele PremWorld kaart + Abo en een ehhhh backup kaartje. Werkt zoals de Duitsers zeggen "Affengeil"..<BR>Seca trouwens ook en de ingebouwde Viaccess tovert de nodige kanalen op het scherm. Enige nadeel is dat de volle Nokia 9800s soms heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag reageert. Maar wel rete stabiel.

Geplaatst:

nee ik heb geen viac en geen irdi.Heb iets gelezen van irdi euro.Wat is het ver schil met gewone irdi ci en hoe zit dat met viac.

Geplaatst:

Heb ondertussen de viac al in orde.Maar hoe zit dat met de irde ci en de irde eur.Wat is het verschil.

Geplaatst:

Mumisiku,<P>Is het niet wat overdreven, zo dat van; heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Ik houd het zelf, op normaal zappen cool.gif" border="0<P><BR>Bruce. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Als je ook een Humax hebt is het echt traag.<BR>De software en processor worden tot het maximum belast. Soms duurt het kanaalzoeken en bewaren minutenlang...Maar je hoort me beslist niet klagen over de 9800s

Geplaatst:

<B>2 Mimisiku</B>,<P>Je hebt je Nokia's (min. 3 toch ?) zeker tot de nok toe vol zitten met kanalen van diverse sat's laugh1.gif , want dan duurt het inderdaad best wel lang als je kanalen gaat opslaan frown.gif" border="0 <P>Maar minutenlang is het toch ook weer niet ? smokin.gif <BR>BTW: Mag ik je PM'en over au Viaccess ?

Geplaatst:

Van mij mag alles! Zelfs m'n pincode (staat toch niks op wink.gif" border="0).

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.