Ga naar inhoud


[Nokia] nokia 9800S


Gast CATWEZEL999

Aanbevolen berichten


Met een Irdeto CI CAM (heb nog zo'n 4.7SE model) gaat dat uitmuntend! Heb een originele PremWorld kaart + Abo en een ehhhh backup kaartje. Werkt zoals de Duitsers zeggen "Affengeil"..<BR>Seca trouwens ook en de ingebouwde Viaccess tovert de nodige kanalen op het scherm. Enige nadeel is dat de volle Nokia 9800s soms heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag reageert. Maar wel rete stabiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mumisiku,<P>Is het niet wat overdreven, zo dat van; heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Ik houd het zelf, op normaal zappen cool.gif" border="0<P><BR>Bruce. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ook een Humax hebt is het echt traag.<BR>De software en processor worden tot het maximum belast. Soms duurt het kanaalzoeken en bewaren minutenlang...Maar je hoort me beslist niet klagen over de 9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

<B>2 Mimisiku</B>,<P>Je hebt je Nokia's (min. 3 toch ?) zeker tot de nok toe vol zitten met kanalen van diverse sat's laugh1.gif , want dan duurt het inderdaad best wel lang als je kanalen gaat opslaan frown.gif" border="0 <P>Maar minutenlang is het toch ook weer niet ? smokin.gif <BR>BTW: Mag ik je PM'en over au Viaccess ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...