Gast Geplaatst: 20 juli 2004 Geplaatst: 20 juli 2004 Hallo allemaal Ik heb een HDtje in mijn Dreamdoos zitten , echt super . Maar hoe kan ik de opgenomen films naar een dvd copieren zodat deze op een normale DVD speler af te spelen is ?? Ik heb al wat lopen zoeken ( empgdec20 ) gevonden maar die kan ik niet installeren op mijn PC ??? Weet ook niet waarom . Maar zijn er nog wat van die proggies ??? Thks Fred
Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Zoekt en gij zult vinden. http://dream.sjerom.com/modules/xoopsfaq/index.php?cat_id=25#q39
Tonskidutch Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 een heel goede handleiding.. bij sjerom echter projectX is wel een beetje erg veel instellingen maar werkt prima heb ik gisteren gemerkt dus je haalt je ts bestanden over naar pc hernoemt xxx.ts.001 naar xxx001.ts en de opvolgers ook dan start je pvastrumento of projectX demux naar audio en video dan start je dvd author (er zijn er meer) maakt een nieuw projekt kunt de dvd menuutjes aanpassen eventueel en encodeerd naar een aparte map als resultaat staat dan audioTS en VideoTS met exact die soort bestanden (VOB etc) die nero op een dvd'tje brand. nog een tip je moet wel genoeg harddisk ruimte hebben voor alle temporaries die tijdens die handelingen nodig zijn. cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen