NEO_X Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 probeer de bekendere images gewoon uit degene die je beste bevalt houden op elke droomdoos reageren de images anders het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
4-stimpy Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Citaat: probeer de bekendere images gewoon uit degene die je beste bevalt houden op elke droomdoos reageren de images anders precies, pak je de bekendste images, dan zul je er zelf achter moeten komen welke bij jou het best draait. en van die images zul je ook het meeste steun kunnen verwachten vanaf dit board. gr stimpy Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1
Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Citaat: Ok, Mijn dreambox is gerepareerd (hij is een maandje in duitsland geweest).. Nu wil ik een stabiele image installen.. Niet 1'tje die om de haverklap een stekker eruit en erin actie geeft.. Wat kan ik dan het beste installen ? Iemand ? Groet, Jeroen RU2701, draait alles stabiel op en lekker op 1 emu, namelijk EVOCAMD
Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Ik heb 2 boxen, de "oude" met aangepaste voeding en 80 gig HD draait vanaf begin deze maand op de laatste Ronald zonder problemen en vervelende dingen (stabiel dus) De tweede DB 1 1/2 maand oud zonder hd draait op de black_tiger_2 ook deze image (begin van de maand geinstalleerd) geeft weinig problemen, het enige wat soms gebeurt is bij véél zappen achter elkaar, springt hij terug naar de opstartzender en soms een vastloper nu 3 keer gebeurd, voor de rest loopt hij prima. Mocht ik moeten kiezen voor een image, ging ik voor de Ronald, voor alle image's geldt voor mij tenminste, geen plugins installeren die je niet echt nodig hebt dan blijven ze het fijnst lopen.
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 zoals je kunt lezen en aan ieders ervaring cq voorkeur merkt is de vraag eigenlijk een onzinnige vraag om een definiteve keuze te kunnen maken. de dreambox is zeer zeker zodanig geschikt om zelf empirisch te bepalen welke image voor jou de juiste is. cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
prutsie Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Alle images van de bekende makers zijn in meer of mindere mate goed en stabiel. De aanraders zijn: -Ronaldd -RuDream -Hydra -SF Hier heb je normaalgesproken weinig tot geen problemen mee. Elke image heeft natuurlijk wel zo zijn eigenaardigheden en problemen. Zelf ben ik behoorlijk fan van de Rudream images. Ik gebruik nu de laatste officiele release. De "look and feel" bevallen me gewoon goed. Dat de software 100% stabiel is kan ik niet zeggen. Als emu gebruik ik normaalgesproken Radegast. Werkt prima met mijn kaartje. Het enige probleem hier is dat bij het driftig zappen Radegast nog wel eens vast wil lopen. Als je vervolgens op de blauwe knop drukt loopt de box vast en reboot deze. Op zich een niet onoverkomelijk probleem. Alle bekende emu's werken goed op deze image. Ook zijn er natuurlijk de aangepaste aangepaste images. Iemand die bijvoorbeeld een Ru of andere image weer verder aanpast. Meestal gebruik ik deze niet omdat ze weinig meer toevoegen dan een paar ranzige kanalen die me weinig interesseren. Vaak zijn ze wel net zo stabiel als de bovengenoemde maar het kan met deze images ook heel goed zijn dat het regelrechte drama's zijn. Meestal lees je dat wel hier. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen