Ga naar inhoud


[Nokia 9500] 9500 en scsi


Gast

Aanbevolen berichten

hallo<P>ik heb het volgende probleem !!<BR>ik sluit mijn nokia op de scsi interface aan en er komt wel vgrabber in het display te staan maar voor de rest gebeurt er weinig wie kan mij zeggen waar dit probleem vandaan komt ?? wat is de volgorde van werken ( ik moet wel eerst de nokia aan zetten en dan de computer , anders gebeurt er niets ) moet ik nog bepaalde instellingen maken in het menu van de nokia <BR> <BR>erik

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals jij het beschrijft zou het moeten lukken. Je bedoelt dat je geen firmware-upgrade via scsi kan doen...of andere functies???<BR>Zijn je scsi-drivers OK??? Adaptec heeft er een testproggie voor.<BR>Kijk 's bij de fabrikant v/d scsi-kaart of er driver-updates zijn... Heeft bij mij ook geholpen.<BR>Als je gewoon standaard-settings in je nokia hebt zou ie het moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Gebruik dat testprogramma van Adaptec niet bij win me en/of win2000.<P>Je kunt proberen om in het SCSI-menu de glitch wat hoger te zetten. (35ns)<BR>Je kunt ook de box ID veranderen.<BR>gewoon proberen, kan geen kwaad.<P>succes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...