Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Hoi, Ik heb hier nog een oud bakje staan nordmende spectra S63. Het probleem is dat hij niet wil opstarten , ik heb de lijntransistor vervangen en ook de lijntravo maar tot nu toe geen resultaat.. Weet iemand wat het kan zijn? Ik vindt het namelijk zonde om weg te gooien hij is nog prima voor de kinderkamer namelijk. Groetjes Ronald.
percies Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Citaat: Hoi, Het probleem is dat hij niet wil opstarten , ik heb de lijntransistor vervangen en ook de lijntravo maar tot nu toe geen resultaat.. Groetjes Ronald. Waren deze dan defect? deze apparaten staat berucht om de losse contacten. je kan er rustig een half uur voor uittrekken om het chassis door te solderen. Metname voeding, lijn,raster afbuiging. en dan ben ik vast nog wel iets vergeten.
jeevanhoof Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 hoi, wat doet hij als hij inschakeld? helemaal niets...of knippert de LED bij inschakeling... Voeding probeert zonder succes op te starten? Als dit het geval is dan is TP131 (BC858B) is defect. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 De lijn transistor was defect en heb het toestel eindeloos gecontroleerd op losse kontacten verder staat er een sluiting over de diode die tegen het koellichaam zit een transistor achtig modelletje dus. Overigens gaat er er geen ledje branden en je hoort hem proberen op te starten. Groetjes Ronald.
Steve Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 wat voor lijntor heb je er in gezet ??wel een s2000 ? dit toestel heeft een F17 chassis.heb je wel het doc bij de hand,anders kijk ik hier even als ik wat heb
Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Ik heb er een nieuwe S2000AF ingezet daar de oude is doorgeslagen.. En nee ik heb geen service doc erbij dus zou hij van harte welkom zijn. Groetjes Ronald..
Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 De BC-858b heb ik niet in de tv kunnen vinden.. Ik ga er dan maar vanuit dat je de TDA8178FS bedoeld maar die is mij even iets te duur €37.50 voor zo'n oude bak uitgeven is gekkenwerk hi.. Dus ik wacht wel op een slooptoestel. Groetjes Ronald.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen