Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Delen Geplaatst: 10 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by satbandit junior:<BR><STRONG>Hallo Trust ik bedoel met origineel !!!!!!multichoice card V1.2 V1.6 C8000/C9000 enz<BR>werken 100% op humax 5400 en Nokia 9500<BR>Groetjes<P><BR> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Delen Geplaatst: 10 augustus 2001 DEL X2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Delen Geplaatst: 10 augustus 2001 DeL Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Delen Geplaatst: 10 augustus 2001 @Satbandit Jr.<BR>Heb je al eens Premiere geprobeerd????<BR>Met dealerkaart incl geldige key 0E geen beeld. <BR>AmonCam kijkt naar gebruikte key-chid combi in de ecm en vraagt die aan de kaart. Originele cam kijkt net zolang tot ie een geldige key-chid combi tegenkomt.<BR>Op origineelcammetje geen probleem.<P>Anaal+ daarentegen werkt prima. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satdr Geplaatst: 10 augustus 2001 Delen Geplaatst: 10 augustus 2001 Ik wil men Cam ombouwen op men 9500,<BR>maar werkt het eigenlijk met Wallbanger en HBemu??<P>SatDr Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Delen Geplaatst: 10 augustus 2001 ciao a tutti, heb ik goed gelezen, het is ook mogelijk met het nokia 9200, suca en vi***ss te kijken, en als ja wat moet ik doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Delen Geplaatst: 10 augustus 2001 @satdr & gianclaudio:<BR>LEES!!!! de div. forums nog 's door, er staat reeds exact beschreven wat er moet gebeuren.<BR>Zet ook boven de postings "Show topics from last..." op bijv 60 en je ziet alles voorbijkomen.<p>[ 11-08-2001: Message edited by: Diavolo ] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Checkin Geplaatst: 11 augustus 2001 Delen Geplaatst: 11 augustus 2001 Oké, laatste vraag denk ik maar in deze topic.<P>Is het nog van belang wat voor software in mm9500 zit, als ik de Cam laat/ga ombouwen ? <P><BR> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Delen Geplaatst: 11 augustus 2001 ik heb ook nog een nokia 9500 staan ,kan iemand mijn emailen voor het adres ,of tel. nummer waar ik hem kan laten ombouwen,om er ook SECA op te kunnen kijken.......<BR>Bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Delen Geplaatst: 11 augustus 2001 Werkt perfect met WallBanger 3.56 !!<P>Regards... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Delen Geplaatst: 11 augustus 2001 Toshiba, kijk eens een aantal postings terug en er gaat een wereld voor je open.<P> <P>ciao Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Delen Geplaatst: 13 augustus 2001 Ik ben ook van plan om mijn cam te laten ombouwen, maar ik heb gehoord dat de cam na de ombouw erg heet kan worden.<BR>Is dit waar?<P>Zoja hoe lang kan ik de ontvanger maximaal aan laten staan?<BR>Is het ook moelijk om er een soort van koelertje op te zetten?<P>Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator Matchless Geplaatst: 13 augustus 2001 Moderator Delen Geplaatst: 13 augustus 2001 als je de allcam chip kan instaleren dan moet een cpu-koelertje wel het makkelijkste zijn.<BR>ik heb mijne gewoon in de kap geplaatst (met wat foam tegen het trillen). Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Delen Geplaatst: 13 augustus 2001 Is de toegangstijd ook van belang, voor de 27C512.<BR>De eproms die ik kan kopen hebben een toegangstijd van 70ns.<BR>Volgens mij heeft de eprom in de cam een tijd van 120ns.<P>WaferJo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Delen Geplaatst: 13 augustus 2001 Als ik het me goed kan herinderen van het Duitse Board waar het allemaal begonnen is maakt de toegangstijd niet zoveel uit. <P>Sterker nog :Hoe sneller hoe beter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten