Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Delen Geplaatst: 14 augustus 2001 Ok bedankt<P>Nu heb ik nog een vraagje:<BR>Die 27C512 eeprom moet je die leeg in de cam zetten of moet die ook nog geprgd worden?<BR>Zoja met wat vor programma en wat voor programmer<P>Ik ben net weer van vakantie (nou sinds eergisteren) en ik loop een beetje achter met dit gedoe over de cams ombouwen<P>Mijn excuuses als ik domme vragen stel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Delen Geplaatst: 14 augustus 2001 weet iemand waar ik dit kann laten doen.<BR>omgeving den haag.<BR>stuur even een mailtje dan.<BR>remco Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Delen Geplaatst: 14 augustus 2001 mijn cam ombouwen bedoel ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 14 augustus 2001 Delen Geplaatst: 14 augustus 2001 Domme vragen bestaan niet, wel vragen die al beantwoord zijn <P>Yep, er moet natuurlijk software in! Die komt niet aanwaaien. En die kun je hier wel vinden : <A HREF="http://sat-digital-tv.provider.pl" TARGET=_blank>http://sat-digital-tv.provider.pl</A> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Delen Geplaatst: 14 augustus 2001 Please visit our sponsors in order to keep us on-line! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Ok ik begrijp het?<BR>Maar met wat voor apparaat moet ik die eeprom proggen dan?<BR>En hoeveel moet ik voor dat eventuele apparaat neertellen?<BR>Kan ik ergens ook al voor geprogde eproms kopen?<BR>Als er iemand een help file ofzo heeft hoe je het allemaal in zijn werk gaat:<BR>bin.jer@12move.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 Hoi, heb hier een orginele CAM liggen , op het printje staat ALPHACAMR12 BETASEARCH 1998. Als ik hem gebruikt werkt alles zoals het hoort. Kan deze gemodifieerd worden , als ik hier iets op stuk maak is het niet zo erg , maar in mijn ALLCAM.....<P>Hier zit er een SA2OPZ in 71256 , dit is een 28 potige smd , is dit de OTP ? Als ik deze eruit zwier en vervang door het andere type zou het toch moeten werken of niet ????<P> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 @M.M. Bedankt.<BR>Ik zal eens een poging doen om een programmer hiervoor te maken, en dan een eprom bestellen.<P>WaferJo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Delen Geplaatst: 16 augustus 2001 @Mickey:<BR>Is dat toevallig een BetaResearch bluecam??<BR>Zo ja dan kan die niet aangepast worden....<BR>Helaas.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Delen Geplaatst: 18 augustus 2001 Yep , dat is nu echt kloote.<P>Heb ondertussen mijn allcam eens geopend , daar steekt al een 27c512 in , moet ik enkel deze vervangen ???? Werkt het dan ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Delen Geplaatst: 18 augustus 2001 <B>HALLO MICKEY U MOET ENKEL DE EPROM 27C512 PLCC32 VERVANGEN MET AMON</B><B>SOFT V2..0 , V2..1, V2..2 V2.3 ALLCAM EN DIT WORD 3IN1 !!!!</B><B>SECA IRDETO EN VIACCESS.</B><P><B>GROETJES</B><P> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Delen Geplaatst: 18 augustus 2001 Voor Steven94, is er iemand in Belgie die kan mijn cam ombouwen maar voor een 9200<BR>Bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Delen Geplaatst: 27 augustus 2001 Maakt het ook nog uit welke versie van Amonsoft je er instopt?<P>Ik wil gewoon het meest seca kanalen kunnen ontvangen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Delen Geplaatst: 28 augustus 2001 weet iemand waar ik mijn irdetocam kan laten<BR>ombouwen (2.3 1.13f ) naar seca /via<BR> thanks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sat2All Geplaatst: 28 augustus 2001 Delen Geplaatst: 28 augustus 2001 @Pauloo<P>Kijk even naar de Topic starter, die noemt het toch? m**t <P>Groeten,<P>Sat2All ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten ** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten