Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Cam laten ombouwen voor seca op Nokia 9500?


Gast

Aanbevolen berichten

Nu heb ik nog een paar vragen:<P>Welke versie van Amon is het beste in een Nokia 9500?<P>Als je een maal zo'n eeprom hebt hoef je die er dan maar 1 keer in te zetten en niet om de zoveel tijd laten aanpassen of herprogrammeren?<P>Of kun je software m.b.v een funcard updaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo de OTP Eprom 27c512 plcc32 uitvoering geprogrammeert met amon V4.0 om zelf u cam<BR>te modificeren (30.-Gulden Verzending kosten inbegrepen ) plcc32 voetje fl.6 <BR>Alsook full cam upgrade met ingebouwt koeling(nieuw)!!! voor info email laugh.gif" border="0<BR>Alleen voor hobbyisten!! shocked.gif" border="0<BR>Groetjes<P><BR>lodewyckx@skynet.be<P><BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<p>[ 16-09-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allsas4 is ook een amon versie. Ik denk de beste, want dan worden bijna alle kaarten "geslikt" Mijn enige echte MC acs1.2 kaart deed moeilijk met cinedoms e.d. Na vervanging van amon2.2 door allsas4.0 geen probleem. Ook de gw's werken perfect(zoals ze werkten in de originele irdetocam), dus..<BR>als je nog "moet ombouwen, kies dan allsas4.<BR>De dvbsoft werkt goed met ds9, maar bij mij gaat dvb1821K het soepelst. DVB2000-5 geeft problemen met cine*, maar er is reeds een gepatchte versie die dat probleem oplost.<BR>Het is mooi, maar blijft traag.<BR>m.v.g.pb208 smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Makagui recht op antwoord,de patch voor de<BR>DVB2000 (beta 5.0)is te vinde op de poolse site.De beste soft voor nokia cam is nu amon<BR>V4.0 werkt met alle kaarten!!wil je de patch voor de DVB2000 v5.0 zie email boven shocked.gif" border="0<P>Groetjes <P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo medehobbyisten,<P>Ik heb een extra CAM voor de 9500 weten te bemachtigen, heb de 27C512 eruit gehaald, draadjes eraan en er een 28DIL voetje aan gemaakt.<BR>Allsas4 in een NEC 27C512AD geprogd, en erin gezet.<BR>Resultaat: CAM doet niks; info geeft nullen.<P>Even getest of de bedrading klopte, dus PLCC naar DIL28 verloop aan orginele OTP gemaakt en op de IC voet aangesloten.<BR>En ja hoor, hij deed het weer, dus de bedrading zou goed moeten zijn.<P>Ik heb de volgende vertaling van PLCC32 naar DIL 28 aangehouden:<P>PLCC32 DIL28<BR>1---------NC<BR>2---------1<BR>3---------2<BR>4---------3<BR>5---------4<BR>6---------5<BR>7---------6<BR>8---------7<BR>9---------8<BR>10--------9<BR>11--------10<BR>12--------NC<BR>13--------11<BR>14--------12<BR>15--------13<BR>16--------14<BR>17--------NC<BR>18--------15<BR>19--------16<BR>20--------17<BR>21--------18<BR>22--------19<BR>23--------20<BR>24--------21<BR>25--------22<BR>26--------NC<BR>27--------23<BR>28--------24<BR>29--------25<BR>30--------26<BR>31--------27<BR>32--------28<P>Zou moeten kloppen volgens de datasheet.<P>Het enige waar ik aan twijfel is het format van de Amon .BIN file.<BR>Ik heb de EPOM geprogd met een professionele programmer van DataIO (de 2900).<BR>Ik heb de dataformats "Formatted binary", "Absolute binary" en "Decimal binary" gebruikt, maar geen van deze drie met resultaat.<BR>Of gebruik ik de verkeerde Eprom?<P>Wie kan mij hierin verder helpen?<P>Alvast bedankt!<P>Groetjes Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Secret-Satellite_Service <P>De pootjes 1, 12, 17 en 26 zijn niet aangesloten op de 27C512 PLCC versie.<BR>Als je een adapter kan vinden die in een 32 pin PLCC socket past kan je zelf een tussenstuk maken door er een 28 pin DIL voet op te plaatsen en die correct te verbinden. Ik heb zelf het omgekeerde gedaan om een PLCC eprom in een standaard voet te programmeren. gewoon de datasheet van de standaard versie vergelijken met de PLCC versie.<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...