Gast Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Als ik mijn computer aan zet staat er 1024-hard drive detects imminent failure.F1 Boot en F10 Compaq Setup. En dan moet ik F1 kiezen om verder te gaan anders blijft het op dezelfde positie hangen, automatisch gaat het niet verder. A.U.B. weet iemand dit probleem op te lossen laat dan snel weten. Alvast bedankt!
OKA Geplaatst: 21 juli 2004 Geplaatst: 21 juli 2004 Je harde schijf is bijna aan het einde van z'n leven, dus zo snel mogelijk vervangen, anders ben je al je data kwijt. Had ik ook met een compaq laptop. Hele machine is als het goed is ook bijzonder traag (aan het worden). Success!
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 effe uitzetten openen en inspecteren of: 1- de pci slots vast zitten in hun socket 2- de geheugen modules goed vast zitten 3- de harddisks en cd-roms correct aangesloten zijn mbt master slave settings 4- je ventilator niet stuk is dan kan het zijn dat al een en ander opgelost is anders is de bios aankondiging inderdaad een waarschuwing dat hardware stuk is en kompleet verkeerde retoursignalen geeft bij initialiseren.. om bijvoorbeeld voor de harddisk te weten te komen of het je bootschijf of je tweede opslagschijf betreft haal je die tweede eruit. cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Ja maar 4 jaar alles in orde met 2 harde schijfen en 2 dagen dit problem en nog iets di lampje van harde schijf altijd branden.
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 lampjes heb je niks aan.. indien verkeerd aangesloten branden ze bij mij ook altijd... en na vier jaar kan wel eens een storing voorkomen dus toch effe openen als je er geen biet vanaf weet neem hem mee naar een getalenteerde vriend of kenner. cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen