Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb vorig jaar 2003 ADSL aangevraagd via Het NET.

Daarvan schriftelijk bevestiging ontvangen.

In mei 2004 nog steeds geen aansluiting.

Daarna 2 maal tevergeefs via Wanadoo geprobeerd.

Ten einde raad via Planet en in ca.10 dagen was alles

rond. Heb nu een goed werkend geheel maar op zich veel te duur. Het is schandelijk dat meneer KPN andere providers

boycot en dat deze (oa. Wanadoo) daartegen geen vuist kunnen maken.

Smoky

Geplaatst:

als het om Mxstream gaat (ADSL via KPN) dan heb je pech, alle providers verlopen via de infrastructuur van KPN en vaak is KPN aandeelhouder/mede eigenaar van de ISP.

kan me niet voorstellen dat het een niet om een niet-doorgekomen bestelling gaat.

ik vraag bijna dagelijks ADSL abbo's aan bij zo'n beetje elke provider en een heel enkele keer gaat het mis en dan hoofdzakelijk bij BBNed.

merDe

deze ruimte is te huur
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Planet is duur, ongeacht welk abbo je neemt er zijn profiders die voor minder geld MEER leveren.

Ik bedoel dan:

1. Up & downstream ligt hoger (BBNed & Babyxl netwerken)

2. Maandbedrag lager voor gelijkstaand abbo.(BBNed & Babyxl

netwerken)

3. Geen limiet op data, KPN (Planet, Het Net enzv) hanteren

een datalimiet per maand.

4. Geen hufterig gedrag naar de klanten toe van wij zijn KPN

of wij zijn van Planet Internet en u je hebt maar naar

ons te luisteren.

Soms heb ik wel eens het idee dat je beter af bent bij een kabel abbo dan bij ADSL via KPN.

Even hier losstaand van dien je ook heel goed te kijken naar de eigenschappen waar jij de adsl verbinding voor wil gaan gebruiken.

Wil je een servertje draaien thuis en daar ook een website op hosten dan is een upstream van 512kbsec toch wel erg lekker.

Bij KPN dien je dan al gelijk het een na duurtste abbo te nemen terwijl je bij de netwerken van BBned & Babyxl al terecht kan met het een na goedkoopste abbo.

Steeds snellere downloads willen maar een select groepje mensen, maak b.v. een 512/512 abbo waar het grootste gedeelte van de adsl gebruikers meer dan zat aan hebben.

Geplaatst:

Hi,

Ik ben enige weken geleden overgestapt van adsl via Zonnet (gedurende het gehele jaar GEEN enkele klacht) naar direct adsl van KPN. Maakte gebruik van de aanbieding dus nieuw modem en geen aansluitkosten. Binnen een week alles 100% in orde. Heb zeker geluk gehad. Groeten.

Geplaatst:

Ervaringen zijn dan ook persoonsgebonden.

Ik heb bij 2 abbo's bij planet alleen maar hufterigheid gezien op het moment dat je het abbo opzegd.

Als je klant bent en je houd je heel netjes aan de betalingen dan zal je weinig tot niets horen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen