dannyboy Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Ik heb ooit mn eerste image mbv dreamup geflasht. Sinds kort heb ik flashwizard geinstalleerd en daarmee mn laatste(huidige) image geflasht. Mijn vraag is nou: is het zinvol om dreamup nog te gebruiken als het via flashwizard ook kan? Of is er toch een verschil tussen beide progs? En wat als je DCC gaat gebruiken, zijn de vorige 2 progs dan beide niet overbodig? Lijkt wel alsof er meerdere mogelijkheden zijn om iets voormekaar te krijgen. Of zie ik het soms verkeerd. Gaarne uw reactie. Mvg, Dannyboy Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden. Het grote verschil tussen de genoemde programma's is dat dreamup serieel werkt en dat flashwizzard en DCC via LAN werken. Al deze programma's werken goed en betrouwbaar. Echter indien je dreambox echt vast zit, kan je hem meestal niet meer via LAN bereiken en dan lukt het meestal enkel nog serieel (dus dreamup) Welk progje je best gebruikt hangt af wat jij het prettigst vindt. Kan ook afhangen hoever je PC van de DB afstaat (serieel wordt afgeraden langer dan 5 meter). Ik hoop dat het iets duidelijker is geworden. Ukkepuk
jodokus Geplaatst: 22 juli 2004 Geplaatst: 22 juli 2004 Ik zie het niet veel anders, verschillende manieren om iets te doen, al kun je met sommige van die programma's ook de settings terugzetten. if you gotta go, go with a smile
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen