Ga naar inhoud


[Nokia] DVB2000


Gast

Aanbevolen berichten


Zijn er dan nog nokia's met de software van de plusboys ?????<BR>Nee, even serieus, zal misschien een ietsepietsie lastig worden. je hebt nl. een BDM interface nodig (eenmalig) en die dingen waren overal te koop, maar dat was, en is niet meer. Het gemakkelijkste is dit even door iemand te laten doen (satzaak of een hobyist). deze kan je dan ook uitleggen hoe je de software up kan daten, etc. dit kan nl. gewoon via de rs232 van je pc. je hebt hier geen bdm meer voor nodig.<BR>Ook moeten er nog wel handleidingen op internet staan, misschien bij atilla ?? maar ik weet zo even geen link.<BR>als je 'savonds tijd hebt wil ik het ook wel even voor je doen (bij mij thuis), maar 'k weet niet waar je woont. <BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een BDM-interface kan je zo ver ik weet nog steeds bij XXXXXXX bestellen. Wil geen reclame maken hoor, als iemand nog iets weet dan horen we dat graag. <P>Grz<P>-------<BR>Grrr. Maak dan ook geen reclame snotver......<P>Ja agent, ik wilde niet de wet overtreden hoor, maar ik rijd nu eenmaal graag 200 op de snelweg!?!!?!<P>Toxic[Q]<BR>-------<p>[ 19-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...