Ga naar inhoud


[Nokia 9200] aston in nokia 9200?


Gast

Aanbevolen berichten


Kan niet. het enige wat op dit moment public is is dat de irdeto cam module wordt omgebouwd. je kan dan inderdaad seca met een mm9200 / 9500 kijken met een pickaart II (ds9). of een orig kaartje ook werkt weet ik niet.<P>Er zijn inderdaad wel mensen geweest die een MM9200 / 9500 hebben omgebouwd naar een MM9600 zodat je er inderdaad een astoncrypt ci cam module in kan drukken, maar dat is nooit public gemaakt.<P>Het enige wat er dus opzit is je cam module te laten ombouwen (zie banner bovenaan pagina). je kan dit ook zelf doen als je smd eproms (27c512) kan desolderen, proggen en solderen.<P>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrienden, laten we proberen om elkaar te helpen....nietwaar? smile.gif" border="0<BR>Laten we bij de vraag blijven en hier geen weddenschap van maken.<BR>Dus salernitana2: public is het (nog) niet mogelijk om een Aston Cam erin te zetten, maar er zijn nu wel omgebouwde Ir***0 cams voor je Nokia in de omloop.<BR>Maar ja dat was je vraag niet.<BR>Mocht iemand het beter weten dan hoor ik het wel zonder weddenschap....dus wedden dat iemand het wel weet? smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by robbie:<BR><STRONG>Wedden dat het kan !!!!!!!<P>Robbie laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Nou laat eens horen robbie. ben zeer benieuwd<P>groeten maikie smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...