Ga naar inhoud


[Nokia 9600] Prob 9600/dvb2000


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand me soms verklaren waarom ik sinds kort op hotbird bepaalde kanalen niet meer kan nemen - het lijken vooral kanalen te zijn op de hogere frequenties te vinden zijn (boven 12400). Ik heb waarschijnlijk een of andere dvb2000 instelling veranderd, maar kan het niet meer terugvinden... <P>-Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hele zaakje even resetten is vaak de oplossing. stekker eruit, alle 3 de knoppen op front TEGELIJKERTIJD indrukken, en stekker erin. Je hebt wel bijna 3 handen nodig om dit te doen, maar meestal is alles dan weer ok.<BR>de settings blijven wel behouden, alleen alle andere zaken zoals lnb instellingen etc. zijn helaas verloren.<BR>succes<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sdspieg,<P>Voor mijn Nokia gebruik ik de volgende instellingen:<P>LNB 1: <BR> LOF 1 = 9750<BR> LOF 2 = 10600<BR> SWT = 11700<P>Voor LNB 2 en 3 gelden dezelfde instellingen. Verder kan ik je alleen maar aanraden om de ontvanger een tijdje uit te zetten (in mijn geval soms 3 a 5 min.) en vervolgens weer aan.<P>Succes.<P>Sathunter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Als je onlangs andere, betere, satkabel, hebt gebruikt kan het ook wezen dat je een slope moet toepassen, was bij mij namelijk het geval met een mm9500. <P>Suc6<P>johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...