JohnnyBee Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Welke dvdplayer soft kan ik het best installeren op mijn laptop PII-400 MHz, dus deze mag niet te zwaar zijn vanwege die 400 MHz. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Newbie Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 PowerDVD lijkt me vrij ligt, ik heb die al eens gebruikt op een celeron400, werkte prima, het probleem ligt in het weergeven van de DVD wat capaciteit vraagt niet de software op zich. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
marco24 Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 hier spelen alle dvd's prima met windvd4 op een pentium 450 mhz windows media player van windows xp hapert dus gaat net niet
JohnnyBee Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Geplaatst: 27 juli 2004 Bedankt voor jullie reply's jongens, ga deze 2 maar eens proberen want ik had ook stotteringen met de soft van sonic. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen