Ga naar inhoud


[Nokia] Omgebouwde CAM werkt ALLEEN nog met pic2?


Gast

Aanbevolen berichten

Dag allen,<P>Ten eerste ben ik natuurlijk blij dat het ouwe 9500 beestje van Nokia nieuw leven krijgt laugh.gif" border="0 , maar ik hoor van zowel M**T en D***Crack dat in de (door hun) omgebouwde CAM alleen nog pic2 kaarten werken. Wie heeft een andere combi werken?<P>Ik ben zeer benieuwd. Ik was zelf van plan een season2 interface aan een ouwe 486 te hangen met WB. Maar dat zou dus niet werken.<BR>(Omdat hier en daar op dit board wel over Wb gesproken wordt in combi met de verbouwde CAM van de MM9500, vraag ik me ook af of er misschien verschillende methodes zijn, die tot andere resultaten leiden.)<P>Ook zouden na ombouw mijn trouwe Strsh filetjes het niet meer doen?<P>Wie kan dit bevestigen of ontkrachten?<P> confused.gif" border="0 <P>PS. mocht dit hier wat uitmaken, ik gebruik sandra's laatste dvb2000 versie en de CAM is een ouwe (dikke) zilveren irdeto module 2.3 s/w versie 1.13f<p>[ 24-07-2001: Message edited by: Curious ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik draai de combinatie met wallbanger/seasons en het werkt prima.<BR>Ok diavolo draait met deze setup. De ds9 kaarten moeten wel werken ,maar daar heb ik nog geen ervaring mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Isosat,<P>Top! Klinkt goed, maar hoe zit het met een eenvoudige mm2 (16F84+24C16)met strsh bijvoorbeeld?<P>En waarom zouden de twee ombouwaanbieders beiden alleen de pic2 als werkend aangeven?<P>Zouden er verschillende eprom/patches zijn voor de CAM of varieert het wellicht per CAM?

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg net deze ombouwinfo toegestuurd:<P>info ombouw cam nokia 9500/9200/dbox<BR>in de cam wordt een andere "ic" geplaatst, na plaatsing kunnen er geen orginele kaarten meer gebruikt worden in de ontvanger.<BR>u heeft een pic 2 kaart nodig welke eventueel met de mastera programmer kan worden geprogrammeerd.<P>kosten fl. ***.00<P>ombouw duurt een kleine week<BR>cam kan opgestuurd worden en wordt na ombouw onder rembours teruggestuurd<P>werkt alleen met dr overflow software (dvb2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...