Chelsea Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Ik heb hier een doorzichtig lcd scherm om op een overhead projector te gaan leggen en zo je eigen home cinema te gaan creeren. Nu is het probleem dat die enkel een parallelle aansluiting heeft. Is het mogelijk op de een of andere manier mn satelliet ontvanger(scart of av aansluiting) hierop aan te gaan sluiten. Mvg
Moderator Matchless Geplaatst: 23 juli 2004 Moderator Geplaatst: 23 juli 2004 parallel?? gaat niet werken.dat zal nooit een schermpje zijn die videobeelden kan laten zien.de par. porrt is daar te langzaam voor.met dit soort schermpjes kan je hooguit statische beelden op krijgen of beelden met een hele lage resolutie. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Merk, type, etc. En waar sluit je het ding op aan bij een PC? zal wel geen paralelle aansluiting zijn, maar meer zo'n doorlus-ding die beamers ook hebben.
Rocketscientist Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Ik ben bang dat je de kabel verward. Dit soort displays ( wij hebben er op kantoor nog een liggen ) wordt aangestuurd vanuit de VGA uitgang naar de display en vervolgens door naar een externe monitor. Heb je de originle kabel wel? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Chelsea Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Geplaatst: 27 juli 2004 Is inderdaad een parallele kabel aan de ene kant en 2 serieele aan de andere(een voor lcd en een voor computer scherm) Nu is mijn vraag hoe ik daar Av of s-video kan op aansluiten. Mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen