Ga naar inhoud


[Nokia 9600] HHHHelp Nokia 9600...


Gast

Aanbevolen berichten

Ik luk er absoluut niet in mijn Nokia aan de praat te krijgen in Seca...(cam Aston 1.05)<BR>Wie kan/wil me helpen?<BR>Heel hartelijk bedankt bij voorbaat<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


negatief, nog steeds de laatste Nokia sofversie CI2.6!<BR>Ik heb deze nooit willen/durven vervangen omdat ik links en rechts las dat er problemen schenen te zijn met het dekoderen van Viacces boeketten (welke ik totnogtoe vlekkeloos kan dekoderen met de Nokia soft)<BR>De nieuwe Aston Cam doet het echter niet al te best; in elk geval absoluut onmogelijk de Kio*** te ontvangen, met eender welke files (ik heb er zeker al een 10-tal geprobeerd, zowel met een Goldwafer als met een Funcard)<BR>Alvast hartelijk bedankt voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by yvessr:<BR><STRONG>tx, ... maar nog een vraagje; ik heb een BDM, maar moest er iets misgaan, kan ik dan nog terug naar de orig. Nokia soft?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Naturlijk maak en backup van de origineel<BR>software van nokia met de TRANSBDM V1.2 V1.6 en druk de knop read, en opslans as origneel<BR>nokia softw met ver ? dat is als.<BR>Groetjes<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

...tof jongens, zo snel hulp krijgen!<BR>Ik zal dat eens morgen, als ik effen tijd heb, eens proberen en ik weet nog wel wat te zeggen!...<BR>Ik hoop maar dat die DVB1820 een beetje gebruiksvriendelijk is, en dat ik niet te veel last ga hebben om opnieuw alle boeketten op te zoeken en te rangschikken? Was het niet zo dat daarmee ook oa mijn afstandsbediening ook helemaal veranderd?...<BR>Alvast iedereen bedankt<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...