Dagger38 Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Probleem. Sommige programma's zoals SRT2SUP (subtitle omvormer) kan ik maar gedeeltelijk op mijn scherm krijgen. De knop voor volledig scherm is niet actief , proberen het scherm handmatig groter te maken lukt wel maar sommige knoppen zijn dan nog niet bereikbaar?? Waar zit het probleem?? zou het iets ermee te maken kunnen hebben dat ik lettertypes gebruik op 120 % normale groote? dit veranderen heeft geen effect! Dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
Duikertje Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Misschien een te lage schermressolutie zodat je het veld niet vergenoeg kan uitrekken??
Gast Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Als dat enkel met 'SRT2SUP' is, dat je dit hebt...zou ik het programma opnieuw installeren. Als het om trialsoftware gaat, zou het ook kunnen zijn, dat het een niet 100% werkende versie is ?
Dagger38 Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Geplaatst: 24 juli 2004 Neen john , het heeft niets met trial versies te maken. srt2sup was maar een voorbeeld. Van dit programma staan sommige knoppen buiten mijn beeldscherm (onder). Om ze te bereiken moet ik mijn taakbalk naar boven plaatsen of uitzetten. het programma maximaliseren gaat ook niet.is gewoon niet vorrzien. Een ander programma dat ik had draaien had sommige knoppen voor 80 % buiten het window staan. en ook het maximaliseren had geen effect??? dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Ik zou even beginnen met de standaard troubleshooting stappen: -Draai even Spybot of AdAware - en haal alles verdachts weg ! -Reset je resolutie instelling eens (even naar 640x480 en dan terug naar origineel bv)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen