Ga naar inhoud


[Nokia] cam module


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

Gelukkig is er weer leven voor de 9500<P>Zij die zich nog hier mee bezig houden<BR>heel erg leuk<BR>door gaan, nu lees ik ook vaak dat alles nu met de 9500 te ontvangen is en te zien<BR>maar kan iemand mij nu ook vertellen<BR>of de cam gewoon in een laptop geplaats kan worden om gepatched te worden<BR>want er zijn genoeg bestanden te vinden<BR>maar ik heb nog niemand gevondne die mij tekst en uitleg kan geven hoe de cam te herprogrammeren<BR>Als iemand mij dit wil uitleggen graag.<BR>overigens het is al een all-cam dat wel<BR>maar kan ik dan gewoon hier mee de via, seca,<BR>etc.. mee gewoon ontvangen zonder de cam te herprogrammeren is de echte vraag.<P>alvast bedankt voor je tijd. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Madarbaks,<P>Kijk even een paar topics terug (onder)zoals oa Pietje Puk.<P>In principe is de update enkel een Eprom (groot of klein) vervangen in de cam zoals vroeger ook de allcam Eprom werd geplaatst.<P>Succes met de update.<P>Aviddvv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allen,<P>Even een vraag betreffende de cam,<BR>Maakt het nog wat uit welk type cam je gebruikt voor het ombouwen?<BR> ik heb namelijk 2 cam's liggen waarop staat 2,1 / 2,3 <BR>Wat is het verschil tussen deze cam's en welke kan ik het beste gebruiken voor de ombouw van de cam. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi D,artagnan,<P>Als je je Irde** CAM geschikt wilt maken voor S*** IRD*** & Viacc** kun je het beste kijken wat voor Processor er in de CAM zit.<BR>Er zijn nl. 4 Patchversies te vinden.<BR>De processor zit Links achterin, te herkennen aan de text: Irdeto SAS 001, SAS 002, SAS 003, of SAS 004 ! <BR>Zoek hier het bijbehorende BIN-Bestand voor en laadt die in een 27C512 E-PROM of OTP-PROM !<P>Succes... tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MediaMaster:<BR><STRONG>hoi D,artagnan,<P>Als je je Irde** CAM geschikt wilt maken voor S*** IRD*** & Viacc** kun je het beste kijken wat voor Processor er in de CAM zit.<BR>Er zijn nl. 4 Patchversies te vinden.<BR>De processor zit Links achterin, te herkennen aan de text: Irdeto SAS 001, SAS 002, SAS 003, of SAS 004 ! <BR>Zoek hier het bijbehorende BIN-Bestand voor en laadt die in een 27C512 E-PROM of OTP-PROM !<P>Succes... tongue.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Eh.. Sorry,<BR>Bovengenoemde is niet waar..<BR>Ik had de bijgevoegde "README" niet helemaal goed gelezen.<BR>M'n Italiaans is ook niet optimaal.<P>Er zijn op dit moment 2 patchversies voor IRD-SEC-VIA te vinden, nl. AMON v.2.1 & v.2.2.<BR>Deze werken beide perfect op M'n 2.3 (SAS004) S/W 1.13 CAM.<P>De 4 versies die ik in de vorige posting heb genoemd waren orginele Mindport/Ird*to BIN-Files. <BR>Daar schiet je dus niks mee op.<P>FOUTJE! blush.gif" border="0shocked.gif" border="0blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...