Ga naar inhoud

[Nokia] Gebruiksaanwijzing,hoe gebruik ik een d*9 kaart op een nokia?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<BR>als het in strijd is met de rules & policies,verwijder het dan maar.<BR>Ik zal hier een korte handleiding schrijven hoe je werkt met een d*9 kaart en een nokia 9200/9500.Pas op,zelf nog niet getest,en werkt enkele met pic 16f876 met eeprom 24c64 en een juiste cam module met dvb2000.In deze d*9 kaart zitten 3 coderingen,en één codering is onderverdeeld in verschillende zenders, nml i*d*t*.Je wilt kijken naar c* bvb n*d 1.<BR>je steekt de kaart in ontvanger,en je kijkt op welke modus hij staat.Daarom druk je op guide,dan op 8 en dan op 3 en als laatste op 4.Nu zie je op welke modus de kaart staat.Bvb v*a*c*s.Om te veranderen van codeerstatus,moet je de kaart resetten.Dat kan je doen door ontvanger op standby te zetten en aan te zetten,maar is tijdrovend.<BR>je kan het als volgt doen.Als je in dit menu zit,druk dan op guide,dan op 2 cam reset en dan 3 cam init.Druk daarna op 4 en je kan de modus van de kaart aflezen.Verkeerde modus?druk dan terug op guide,2,3 en dan 4 om de modus af te lezen.Juiste modus?Ok,druk dan op guide totdat menu weg is.Toch geen beeld??Wacht rustig af,totdat je beeld hebt.Dit kan vooral bij p*n* p*u* het geval zijn.Wil je een ander codeernorm zien,dan volg je weer de stappen totdat je ziet dat de norm juist is.Dus wederom guide,8,3,2,3 en dan 4 om te kijken naar de status.Het is wel omslachtig,maar wel een goedkopere manier om 3 normen te bekijken met een nokia.Let wel dat dit enkel mag gebruikt worden als educatieve doeleinden.Ik wil niemand aanzetten om .... te kijken.

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> e-mails over kijken naar pay tv programma's zonder (volledig) te betalen worden NIET beantwoord!<BR>vanaf heden kan je al je legale vragen stellen aan mij via icq. <BR><HR></BLOCKQUOTE><BR>Zal je een geld kosten, al die seca & viacces zenders legaal.....

Geplaatst:

Nog een tip bij het gebruik ervan.Gebruik versie 1800.En als je geen beeld hebt,ga dan van sct disable naar normal mode of omgekeerd.Guide 8,3,5.Veel kijkplezier.

Geplaatst:

hier kan ik nog een klein beetje anoniem posten,maar als het gaat via mijn e-mail niet meer.Omdat het een domain naam is,en de gegevens zijn daarvan uiteraard gekend.Men is ook niet verplicht alle k*y* in een d*9 kaart te proppen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.