Ga naar inhoud


[Nokia] Gebruiksaanwijzing,hoe gebruik ik een d*9 kaart op een nokia?


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<BR>als het in strijd is met de rules & policies,verwijder het dan maar.<BR>Ik zal hier een korte handleiding schrijven hoe je werkt met een d*9 kaart en een nokia 9200/9500.Pas op,zelf nog niet getest,en werkt enkele met pic 16f876 met eeprom 24c64 en een juiste cam module met dvb2000.In deze d*9 kaart zitten 3 coderingen,en één codering is onderverdeeld in verschillende zenders, nml i*d*t*.Je wilt kijken naar c* bvb n*d 1.<BR>je steekt de kaart in ontvanger,en je kijkt op welke modus hij staat.Daarom druk je op guide,dan op 8 en dan op 3 en als laatste op 4.Nu zie je op welke modus de kaart staat.Bvb v*a*c*s.Om te veranderen van codeerstatus,moet je de kaart resetten.Dat kan je doen door ontvanger op standby te zetten en aan te zetten,maar is tijdrovend.<BR>je kan het als volgt doen.Als je in dit menu zit,druk dan op guide,dan op 2 cam reset en dan 3 cam init.Druk daarna op 4 en je kan de modus van de kaart aflezen.Verkeerde modus?druk dan terug op guide,2,3 en dan 4 om de modus af te lezen.Juiste modus?Ok,druk dan op guide totdat menu weg is.Toch geen beeld??Wacht rustig af,totdat je beeld hebt.Dit kan vooral bij p*n* p*u* het geval zijn.Wil je een ander codeernorm zien,dan volg je weer de stappen totdat je ziet dat de norm juist is.Dus wederom guide,8,3,2,3 en dan 4 om te kijken naar de status.Het is wel omslachtig,maar wel een goedkopere manier om 3 normen te bekijken met een nokia.Let wel dat dit enkel mag gebruikt worden als educatieve doeleinden.Ik wil niemand aanzetten om .... te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> e-mails over kijken naar pay tv programma's zonder (volledig) te betalen worden NIET beantwoord!<BR>vanaf heden kan je al je legale vragen stellen aan mij via icq. <BR><HR></BLOCKQUOTE><BR>Zal je een geld kosten, al die seca & viacces zenders legaal.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een tip bij het gebruik ervan.Gebruik versie 1800.En als je geen beeld hebt,ga dan van sct disable naar normal mode of omgekeerd.Guide 8,3,5.Veel kijkplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier kan ik nog een klein beetje anoniem posten,maar als het gaat via mijn e-mail niet meer.Omdat het een domain naam is,en de gegevens zijn daarvan uiteraard gekend.Men is ook niet verplicht alle k*y* in een d*9 kaart te proppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...