NEO_X Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 hoe kan ik zeg maar handmatig een feed toevoegen uit de FEEDS sectie in mijn dreambox ik draai de ronaldd 108 het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 Ik ben hier ook benieuwd naar...... Is er iemand die het ons kan vertellen? gr. cKali
cahilll Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 Met dreambox edit even de settinglijst aanpassen , en klaar is kees...
Ome Merde Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 de feedhunter plug-in al geprobeerd ? volgens mij werkt ie niet onder 1.08 maar even testen kan geen kwaad dacht ik. post aub, mocht je de plugin installeren, het resultaat wel even. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 juli 2004 Geplaatst: 26 juli 2004 ik had de feedhunter plugin al geprobeerd onder 1.08,(ronaldd) maar box reboot spontaan. werkt dus niet. gr. rene
NEO_X Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Geplaatst: 27 juli 2004 waar haal ik die ome merde wil em graag proberen het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen