Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 heb hier een ipaq3630 met een laptop met xp heb de benodigde software op de laptop maar als ik het progje activesync opstart blijft hij maar (verbinding maken) verder kom ik niet heeft iemand een oplossing hiet voor en welke tom-tom werkt hier goed op
q Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Hello , Heb je al geprobeerd met een softreset op je PDA ? USB kabel uit je computer halen , softreset , PDA opnieuw opstarten en USB kabel opnieuw verbinden met computer . Zou normaal moeten werken . Vriendelijke groeten .
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 Normaal gesproken hoef je niet nog eens extra activesync aan te klikken deze start automatich op als je hem insteekt het updaten van bestanden gaat vrij vlug misschien dat die het op de achtergrond doet. anders deinstall en opnieuw installeren.
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 ben er uit heb hem opnieuw geinstaleert en heb aanpassingen gedaan bij mijn compoort
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen