sat1 Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Ik gebruik winxp maar sinds vandaag als ik wil surfen op het net moet ik in de adressenbalk eerst HTTP ervoor zetten i.p.v alleen maar WWW hoe kan dit en is hiervoor een oplossing?
Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Misschien ff ééns checken of er een v-tje staat bij auto aanvullen voor 'Webadressen' .
sat1 Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Geplaatst: 24 juli 2004 Ik heb het vinkje weggehaald maar het helpt niet. Wie weet er nog een andere raad?
Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Er moet juist een vinkje staan ! Probeer anders nog eens via verkenner ga je naar Extra --> Mapopties --> Weergave --> en druk hier op Standaardinstellingen herstellen.
Edd Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Vinkje aan en werkt nog niet. Zie ook www.annoyances.org en loop register eens na.
sat1 Geplaatst: 24 juli 2004 Auteur Geplaatst: 24 juli 2004 Erg bedankt op deze site stond de goede oplossing en het werkt weer. Nog een prettig weekend allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen