Ga naar inhoud


[Nokia 9500] MM9500 & Secca


Gast

Aanbevolen berichten

Kan er iemand mij vertellen als de gewone files op je gold card blijft werken of moet je extra programma draaien of zoiets ?<BR>Alles lijkt zo veel belovend dat het bijna niet te geloven is.<BR>Secca/Viaccess & irdeto op je MM9500...<P>Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ird*tofiles blijven gewoon werken met een Goldwaver en de Amonbin. <BR>SEC# & VI@CCES niet.<BR>Ik heb al wel een IRDSEVI 3in1 goldwaferfile<BR>geprobeerd maar dit werkt niet.<BR>De * achter S* (Scrambled) in dvb2000 verdwijnt wel, maar geen beeld. <BR>Een DS-9 kaart (16F876) of een aangepaste FUN-Kaart werkt wel. En natuurlijk WB3.5<p>[ 02-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zeggen dat ik nu een goldfile heb draaien op de nokia9500 enkel voor seca ook.<BR>dus gewoon voor een goldkaart met een 16f84,<BR>en het werkt perfect,alles doet het op t*g na<BR>dus ook de Kio en de P8l*o kanalen. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>Ik neem aan dat je de file se-on9500-gold.zip bedoelt. Omdat ik de goldprorammer gebruik (en een Pic-card) heb ik de *.bin file omgezet naar Hex door ze in te laden met EepromEdit en direct te saven als *.hex en deze in de eeprom geladen. Het bestand in hex-format uit de zip-file is m.i. voor de pic bedoeld. Jammer genoeg blijkt dit niet te werken, wat heb ik fout gedaan?<BR>PS:als ik mijn kaartje programmeer voor Irdeto dan werkt alles nog.<P>Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb reeds een antal seca files geprobeerd & de meeste draaienn geen probleem.<BR>uitzonderingen zijn cinecinemas op Canal digital & t kanalen<BR>Viaccess lukt me (nog) niet<BR>Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Taq & CineCinem*s werken perfect met DVB1821K<BR>of als je een andere dvb versie draait moet je handmatig de juiste PMT invoeren met DVBedit. Iets lastiger en je moet vaak ook twee of drie keer overschakelen voor je beeld hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...